Cieknący olej wewnątrz auta

Data: 2009-04-14 10:07:10
Autor: virtual
Cieknący olej wewnątrz auta

Użytkownik "Blaise" <bmi@o2.pl> napisał w wiadomości news:gs0db4$r05$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam. Dzisiaj w czasie jazdy zaczął kapać mi olej spod kolumny kierownicy na buty, chyba z linki prędkościomierza w samochodzie Daewoo Matiz. Czy jest to możliwe? Jeśli tak to czy linka musi być wymieniona? Dzięki za odp.

Miałem taką usterkę kiedyś w nowiutkim Matizie. Linka prędkościomierza "zabiera" olej ze skrzyni. Naprawili w serwisie bradzo szybko.

--
Virtual.

Data: 2009-04-14 10:16:15
Autor: Blaise
Cieknący olej wewnątrz auta
Dzięki za wszystkie wskazówki, jestem już umówiony w serwisie, prawdopodobnie virtual ma rację, gdyż też to samo podejrzewa właściciel serwisu Daewoo. Pozdrawiam.

Cieknący olej wewnątrz auta