Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Cieknacy zacisk

Cieknacy zacisk

Data: 2010-09-27 21:29:45
Autor: Tomasz Pyra
Cieknacy zacisk
W dniu 2010-09-27 21:14, RadekNet (www.rejsy-czartery.com) pisze:
Czesc!

Cieknie mi tylni zacisk hamulcowy w VW Sharanie 97' - tak jakby na
wejsciu dzwigni hamulca recznego.
Powiedzcie mi czy to sie regeneruje czy lepiej kupic nowy zacisk? A
jesli "nowy" to uzywany czy jednak lepiej nowy?

Do zacisków dostępne są zestawy uszczelniaczy - do Twojego myślę że również.

Jeżeli chodzi o nowy, to brałbym albo nowy, albo regenerowany (czyli tak naprawdę używany z nowymi uszczelniaczami).
Używany to już masz teraz... ;)

Data: 2010-09-27 21:40:24
Autor: RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
Cieknacy zacisk
W dniu 27.09.2010 21:29, Tomasz Pyra pisze:
W dniu 2010-09-27 21:14, RadekNet (www.rejsy-czartery.com) pisze:
Czesc!

Cieknie mi tylni zacisk hamulcowy w VW Sharanie 97' - tak jakby na
wejsciu dzwigni hamulca recznego.
Powiedzcie mi czy to sie regeneruje czy lepiej kupic nowy zacisk? A
jesli "nowy" to uzywany czy jednak lepiej nowy?

Do zacisków dostępne są zestawy uszczelniaczy - do Twojego myślę że
również.

Jeżeli chodzi o nowy, to brałbym albo nowy, albo regenerowany (czyli tak
naprawdę używany z nowymi uszczelniaczami).
Używany to już masz teraz... ;)

Musze ceny sprawdzic, ale chyba sie szarpne na nowy z ebaya ;) Bede wtedy mogl to sam wymienic a nie bawic sie u mechanikow.

Swoja droga - stalo sie to 3 dni po przegladzie. To chyba sugeruje bezsens tychze...

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-09-28 09:17:33
Autor: Sylwester Łazar
Cieknacy zacisk
Swoja droga - stalo sie to 3 dni po przegladzie. To chyba sugeruje
bezsens tychze...

Pozdr.
Niekoniecznie.
Może nastąpiło przesilenie podczas hamowania na hamowni.
Inaczej przytrafiłoby się to może w drodze.
Nie ma sensu kupować całego zacisku przed zdjęciem i obejrzeniem starego.
1) Zdjąć rano o 8:00 i obejrzeć
2) dokupić gumki lub nowy zacisk
3) wieczorem lub na drugi dzień założyć.

Gumy są dużo mniej odporne na działanie mechaniczne od metalu.
Wymiana metalu, gdy uszkodzone są gumki - nadmiarowość.
Już lepiej dokupić przewody hamulcowe sztywne - miedziane i gumowe.
To i tak trzeba będzie kiedyś wymienić.
Sztywne się ukręcają w starych wozach, a gumowe cały czas się zginają
i dużo zależy od gumy.
Nie ma nic gorszego, gdy mamy nowe klocki, zaciski, płyn hamulcowy,
a ukręci się przewód :-)


--
pozdrawiam
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
i projektowania PCB

Data: 2010-09-28 09:28:48
Autor: J.F.
Cieknacy zacisk
Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)"
Musze ceny sprawdzic, ale chyba sie szarpne na nowy z ebaya ;) Bede wtedy mogl to sam wymienic a nie bawic sie u mechanikow.

Ilosc roboty w obu przypadkach podobna, a uwazac trzeba glownie na plyn - moze bardzo skutecznie lakier rozpuszczac.

Swoja droga - stalo sie to 3 dni po przegladzie. To chyba sugeruje bezsens tychze...

Przeglady nie sa po to zeby wykryc usterki ktore sie zdarza, tylko zebys nie jezdzil z cieknacym zaciskiem :-)

J.

Cieknacy zacisk

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona