Cieknie Juicy 7 spod pokrywy - co rozbic?

Data: 2011-07-23 05:16:57
Autor: Rowerex
Cieknie Juicy 7 spod pokrywy - co rozbic?
Z tylnym hamulcem Juicy 7 mialem od zakupu niewielkie problemy
(kupilem uzywane), klamka "puchla" w czasie upalow, ale poza tym
hamowal znosnie. Ostatnio zauwazylem wyciekajacy plyn spod pokrywy
zbiorniczka przy klamce...

Po odkreceniu owego dekielka stwierdzilem, ze uszczelka (w zasadzie
czesc gumowa zbiorniczka) jest raczej do wymiany, bo sie pomarszczyla.
W dodatku aluminium nieco pordzewialo i powierzchnie na styku klamki i
pokrywy maja wzery.

Wpadl mi go glowy pomysl i kupilem w sklepie zabawkowym balonik, taki
do nadmuchiwania. Wycialem z niego plaski fragment w ksztalcie
pokrywy, przecialem na środku aby plyn mogl sie przelewac do
zbiorniczka oraz zrobilem otworki na sruby. W ten sposob powstala
"uszczelka" na ktorej zakrecilem pokrywe... Zrobilem to przed chwila,
na razie nie cieknie, ale to za wczesnie by cokolwiek stwierdzic.

Teraz pytanie - czy te patent z uszczelka z balonika wytrzyma? Raczej
nie chce mi sie lazic za czesciami zamiennymi, bo na moim zadupiu
ciezko cokolwiek dostac. Moze ma ktos jakieś doswiadczenia z
uszczelnianiem owej pokrywy domowym sposobem?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-07-23 19:31:57
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-23 14:16, Rowerex pisze:
[...]

juicy jak sama nazwa wskazuje - troche ciekna ;)

Data: 2011-07-23 20:15:16
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:91372b64-935b-44cc-a24a-fb67242a565ae40g2000yqn.googlegroups.com...

[...]
=======

Dot to zeżre! Pomysł jest średni IMO bo to strzeli w najmniej odpowiednim momencie. Jeżeli już to BYĆ MOŻE rękawiczki latexowe etc. ale też nie wiadomo. Kup zestaw naprawczy do klamki albo inną sprawną klamkę. Manuala znajdziesz na stronie producenta.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-23 19:08:10
Autor: Rowerex
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

[...]

W takim razie jaki material nie zostanie zezarty przez DOTa?

Kup zestaw naprawczy do klamki albo inną sprawną klamkę. Manuala znajdziesz na stronie producenta.

I wszystko pewnie w cenie nowego hamulca... Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-07-23 21:16:41
Autor: solar
W dniu 2011-07-23 21:08, Rowerex pisze:

I wszystko pewnie w cenie nowego hamulca...

No jak gdzieś za 45 zł dasz radę kupić nowy hamulec... :)

http://e-nypel.pl/zestaw-naprawczy-klamkiuszczelki-juicy-57carbon-p-1238.html

"Jeśli kobieta zmęczy się, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.
Pozwólmy im umierać przy porodzie."
                                         (wczesny) Marcin Luter

Data: 2011-07-23 22:05:34
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0f66q$kb8$1inews.gazeta.pl...

W takim razie jaki material nie zostanie zezarty przez DOTa?

Guma NRB powinna dać radę, ale nie mam zieloneg pojęcia czy to jest do kupienia w formie płachty.

Kup zestaw naprawczy do klamki albo inną sprawną klamkę. Manuala
znajdziesz na stronie producenta.

I wszystko pewnie w cenie nowego hamulca...

Solar to obalił :)

Data: 2011-07-23 20:29:10
Autor: Rowerex
On 23 Lip, 21:05, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Rowerex" <rowe...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:j0f66q$kb8$1inews.gazeta.pl...

> [...]

kupienia w formie płachty.

> I wszystko pewnie w cenie nowego hamulca...

No ale balonik kosztuje 0,25zł - to tak jakbym poradził narzekającym
na przeskakujący łańcuch bezwzględne kupno nowej kasety zamiast próby
szlifowania koronek. Interesują mnie ciągle rozwiązania
niestandardowe :-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-07-24 08:25:24
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:66af449c-58f1-481f-a685-to obalił :)

[...]
======

A wiesz co będzie jak strzeli balonik na zdjeździe? Będziesz znowu mógł pokazać swoje zdjęcia powypadkowe zaznaczając, że nie jesteś gruby. Rozumiem cudowanie z napędem, ale z hamulcami absolutnie nie.

Data: 2011-07-24 04:07:41
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 07:25, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

A wiesz co będzie jak strzeli balonik na zdjeździe?

Kupilem dwa baloniki. Zrobie taki test: do drugiego naleje troche
DOTa, sprobuje go jakos trwale rozciagnac (powiesic i obciazyc,
napompowac, na szyms rozciagnac itp) i bede co dzien sprawdzal stan.

Jesli zostanie zezarty, to peknie lub mocno rozciagnie sie w miejscu
gdzie bedzie plyn, przy okazji bede widzial jak szybko postepuje
ewentualne zjadanie. Jesli nic mu nie bedzie, to pomysl bedzie
trafiony.

Będziesz znowu
mógł pokazać swoje zdjęcia powypadkowe zaznaczając, że nie jesteś
gruby. Rozumiem cudowanie z napędem, ale z hamulcami absolutnie nie.

Ponowie wiec pytanie - jaki material jest odporny na dzialanie DOTa?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-07-24 19:55:44
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:aa718120-1b66-41ac-b2f1-

Kupilem dwa baloniki. Zrobie taki test: do drugiego naleje troche
DOTa, sprobuje go jakos trwale rozciagnac (powiesic i obciazyc,
napompowac, na szyms rozciagnac itp) i bede co dzien sprawdzal stan.

I na ile dni starczy Ci cierpliwości?

[...]

Pomysł jest trafiony jako eksperyment, a nie rzeczywiste zastosowanie.

Ponowie wiec pytanie - jaki material jest odporny na dzialanie DOTa?

Napisałem wcześniej.

Kup normalne części i nie widziwiaj.

Data: 2011-07-25 08:04:48
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 18:55, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Rowerex" <rowe...@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> DOTa, sprobuje go jakos trwale rozciagnac (powiesic i obciazyc,
> napompowac, na szyms rozciagnac itp) i bede co dzien sprawdzal stan.

Zestaw badawczo-eksperymentalny wisi od wczoraj :) Do balonika nalany
DOT, balonik u góry zawiazany sznurkiem, sznurek zalozony na haczyk,
na dole balonika zacisniety plastikowy spinacz (jako obciazenie
sciskajace), do spinacza podwieszona butelka 1,5L po wodzie mineralnej
w polowie wypelniona woda (jako obciazenie rozciagajace, jakies 800g).

Przez pierwszych kilkanascie godzin balonik rozciagnal się o jakies
5cm, a potem przestal (ostatnie 10godzin rozciagniecie bez zmian). Nie
pekl i nie cieknie  - ciekawe co bedzie za dzien, tydzien, miesiac...

> Ponowie wiec pytanie - jaki material jest odporny na dzialanie DOTa?

Napisałem wcześniej.

Faktycznie, nie zauwazylem. Moze jeszcze ktos cos poradzi.

Pomysł jest trafiony jako eksperyment, a nie rzeczywiste zastosowanie.
(...)
Kup normalne części i nie widziwiaj.

"Nie ukladaj tych kamieni na kupe i nie barbaj sie w tym blocie, tylko
wracaj do jaskini pozerac mamuta, bo muchy go zezra" ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-07-25 19:50:53
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:09864667-78e7-42fb-9830-

[...]

DOT w układzie pracuje pod zmiennym ciśnieniem i w różnych temperaturach.

"Nie ukladaj tych kamieni na kupe i nie barbaj sie w tym blocie, tylko
wracaj do jaskini pozerac mamuta, bo muchy go zezra" ;-)
==========

Oj, żeby Ci ta oszczędność bokiem nie wyszła.

Data: 2011-07-24 08:32:35
Autor: Krzyś Cierpiętnik
kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

A mógł se człowiek kupić mechaniki...

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-07-24 03:56:38
Autor: Rowerex
On 24 Lip, 07:32, Krzyś Cierpiętnik <b...@blah.invalid> wrote:
kamil/Endurorider.pl wrote:
> [...]

> mógł pokazać swoje zdjęcia powypadkowe zaznaczając, że nie jesteś
> gruby. Rozumiem cudowanie z napędem, ale z hamulcami absolutnie nie.

I tu się mylisz :) Miałem mechaniki przez jakieś 8 lat. Przy
hydraulice nic nie robiłem przez dwa lata, w przypadku mechaników
wymieniałbym pancerze przynajmniej dwa razy.

A to, że mi szwankuje tylny - w końcu kupiłem używane. Przedni spisuje
się wyśmienicie i nie zamieniłbym go na żadnego mechanika.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-07-24 08:42:34
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Krzyś Cierpiętnik" <blah@blah.invalid> napisał w wiadomości news:87d3h0429o.fsfblah.invalid...

[...]

No i po co skoro hydry są fajniejsze a koszt wymiany membrany za 45 PLN to żaden problem zważywszy na to, że nie robi się tego codziennie. Do moich elixirów zestaw kosztuje 99 PLN i to jest zgryz, ale i tak uważam, że warto.

Data: 2011-07-25 14:08:31
Autor: S. Brock
On 24 Lip, 08:32, Krzyś Cierpiętnik <b...@blah.invalid> wrote:

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Trochę spamu :-)
Czytam grupę przez Google,  i jakoś nie czuję się specjalnie
ograniczony.
To hasło brzmi trochę ... niepokojąco.

Stefan

Data: 2011-07-26 17:07:10
Autor: Krzyś Cierpiętnik
S. Brock wrote:

[...]

To smutne, widocznie nigdy nie używałeś czytnika z prawdziwego
zdarzenia.

To hasło brzmi trochę ... niepokojąco.

To dobrze.

<http://www.google.com/support/forum/p/Grupy/thread?tid=48429999f263f765>