Cieknie paliwo audi a4 b5

Data: 2015-08-27 18:44:43
Autor: olek
Cieknie paliwo audi a4 b5
Witam
Znajomy się pytał co może być przyczyną że mu cieknie paliwo jak samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakieś przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

Data: 2015-08-27 14:13:46
Autor: Zenek Kapelinder
Cieknie paliwo audi a4 b5
Po co pytasz o co¶ co wiesz. Napisałe¶ ze jak zapalony to leci a jak zgaszony nie leci. Przyczyn± jest zapalenie.

Data: 2015-08-27 19:08:04
Autor: Scobowski
Cieknie paliwo audi a4 b5
W dniu 2015-08-27 o 18:44, olek pisze:
[...]

E, ja bym z taką pierdołą nie jechał. Przecież leci tylko, jak pompka z baku tłoczy zupę. Wystarczy wyłączyć stacyjkę i problem znika :)

Data: 2015-08-27 19:17:17
Autor: Artur Miller
Cieknie paliwo audi a4 b5
W dniu 2015-08-27 o 19:08, Scobowski pisze:
[...]

zwłaszcza, ze zapalony... problem jakby jednorazowy.

@

Data: 2015-08-27 20:00:55
Autor: Adam
Cieknie paliwo audi a4 b5
W dniu 2015-08-27 o 19:17, Artur Miller pisze:
W dniu 2015-08-27 o 19:08, Scobowski pisze:
W dniu 2015-08-27 o 18:44, olek pisze:
Witam
Znajomy się pytał co może być przyczyn± że mu cieknie paliwo jak
samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakie¶
przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

E, ja bym z tak± pierdoł± nie jechał. Przecież leci tylko, jak pompka z
baku tłoczy zupę. Wystarczy wył±czyć stacyjkę i problem znika :)

zwłaszcza, ze zapalony... problem jakby jednorazowy.

@

Ale on go zapala i gasi, tak na przemian. Może jeszcze kilka razy mu się uda ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-08-27 23:06:11
Autor: Tomasz WĂłjtowicz
Cieknie paliwo audi a4 b5
[...]

Dana ciecz podlegająca ciśnieniu, napotykając na otwór, czyli szczelynę wypływa. Praf fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głomp.

Data: 2015-08-28 10:43:17
Autor: Gof
Cieknie paliwo audi a4 b5
olek <oleksonxnospa@wp.pl> wrote:

Znajomy się pytał co może być przyczyn± że mu cieknie paliwo jak samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakie¶ przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

Na moje oko - winna jest pompa paliwa. Niech kolega odł±czy pompę, to przestanie ciekn±ć.

Może trzeba zalać gęstsze paliwo - jak leje benzynę, niech naleje ropę, jak leje ropę, niech naleje oleju. Tylko takiego do przekładni, bo silnikowy może być za rzadki.

Może być winna też grawitacja, ale z odł±czeniem jej mog± być pewne problemy - z odł±czon± grawitacj± samochód nie pojedzie, bo odpowiada ona za przyczepno¶ć. Za to kierownica będzie lżej chodziła.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Cieknie paliwo audi a4 b5