Cieknie paliwo audi a4 b5

Data: 2015-08-28 10:43:17
Autor: Gof
Cieknie paliwo audi a4 b5
olek <oleksonxnospa@wp.pl> wrote:

Znajomy się pytał co może być przyczyną że mu cieknie paliwo jak samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakieś przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

Na moje oko - winna jest pompa paliwa. Niech kolega odłączy pompę, to przestanie cieknąć.

Może trzeba zalać gęstsze paliwo - jak leje benzynę, niech naleje ropę, jak leje ropę, niech naleje oleju. Tylko takiego do przekładni, bo silnikowy może być za rzadki.

Może być winna też grawitacja, ale z odłączeniem jej mogą być pewne problemy - z odłączoną grawitacją samochód nie pojedzie, bo odpowiada ona za przyczepność. Za to kierownica będzie lżej chodziła.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Cieknie paliwo audi a4 b5