Ciemne zaułki.

Data: 2011-08-22 05:31:03
Autor: stevep
Ciemne zaułki.
# - Nie będę wnikał w ciemne zaułki umysłu kolegi Guzikiewicza (wiceszef  "S" w stoczni gdańskiej, który zaprosił J. Kaczyńskiego - red.). Ale wiem,  że ten jeden dzień w roku - rocznicę podpisania historycznych Porozumień,  które zmieniły Polskę i tę część Europy - możemy poświęcić, by spotkać się  bez nienawiści przy pomniku Poległych Stoczniowców i uczcić ich ofiarę -  mówi Piotr Duda, szef "Solidarności", w rozmowie z "Dziennikiem  Zachodnim". #
Ze strony:
http://tiny.pl/h54cz

--
stevep

[...]