Ciemnogród..

Data: 2009-11-16 21:21:06
Autor: Jadrys
Ciemnogród..

W Polsce czas chyba sie zatrzymał na średniowieczu.. Jakby nie było złodziei do łapania. Ciekawe jakie usłyszą zarzuty?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,112154,title,Stana-przed-sadem-za-seks-na-klatce-schodowej,wid,11691680,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-11-16 20:31:56
Autor: Karol
Ciemnogród..
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jadrysiu, w cywilizowanych krajach nie uprawia sie seksu na klatce schodowej.
Tak robia tylko pieski.

Data: 2009-11-16 21:44:48
Autor: jadrys
Ciemnogród..
Karol pisze:
[...]

Nie przesadzaj Karolu.. Założę się że w tych cywilizowanych krajach seks jest równie często uprawiany w windach i na klatkach schodowych jak w łóżkach.
Ale mi chodzi o coś innego - poco się policja miesza do spraw w których nie ma poszkodowanych? Nie maja nic innego do roboty?

Data: 2009-11-16 21:04:53
Autor: Karol
Ciemnogród..
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Nie przesadzaj Karolu.. Założę się że w tych cywilizowanych krajach seks jest równie często uprawiany w windach i na klatkach schodowych jak w łóżkach.

nikt tego specjalnie nie badal, ale zapewniam cie, ze za takie zwierzece
*przyjemnosci* ludzi sie kara.

Ale mi chodzi o coś innego - poco się policja miesza do spraw w których nie ma poszkodowanych? Nie maja nic innego do roboty?

klatka, park czy winda, to miejsca publiczne - nie kazdy ma ochote ogladac
zwierzece zaloty, wiec byc w ten sposob poszkodowany watliwej jakosci
estetycznej aktem plciowym.

Data: 2009-11-16 22:26:44
Autor: jadrys
Ciemnogród..
Karol pisze:
[...]

Zwierzęce, no no. Jednak dużo ludzi to uwielbia.

[...]

Jak ktoś nie ma ochoty to niech nie patrzy.. Dlaczego impotenci dyktują zachowania innym?

Data: 2009-11-16 22:08:46
Autor: Karol
Ciemnogród..
Karol pisze:
> [...]
> *przyjemnosci* ludzi sie kara.

Zwierzęce, no no. Jednak dużo ludzi to uwielbia.

duzo ludzi uwielbia seks na klatce schodowej uprawiac i ogladac? Jadrysiu, ty jakis dziwny jestes.

> [...]
> estetycznej aktem plciowym.

Jak ktoś nie ma ochoty to niech nie patrzy.. Dlaczego impotenci dyktują zachowania innym?
 ????? A jak to jest dziecko, to co?  To nie impotenci takie zachowania
dyktuja, tylko prymitywy umyslowe chca narzucic takie zwierzece zwyczaje,
ludziom normalnym.

Data: 2009-11-17 09:17:37
Autor: Jadrys
Ciemnogród..
Karol pisze:

[...]

Nie wiem czy oglądać.. Nikt raczej nie robi tego dla publiki.
Dlaczego dziwny? Czy dlatego że jestem przeciw sztucznym zakazom i wszelakiemu utrudnianie sobie życia?

[...]

Oj Karolu, dyktator przez ciebie przemawia. Dyktator na zasadzie psa ogrodnika - ja nie więc nikt .

Data: 2009-11-17 10:28:27
Autor: Polok_Prawdziwy
Ciemnogród..
????? A jak to jest dziecko, to co?  To nie impotenci takie zachowania
dyktuja, tylko prymitywy umyslowe chca narzucic takie zwierzece zwyczaje,
ludziom normalnym.

GUPIś CIUćMOKU, jak KAMIń na rozdrozu...!!!

Jak dziecko, to niech siem ucy, ajak ciem siem spyto, co łone tam robiom, to
mozes zawse pedzieć, ze "tatuś mamusiem dodom pcho, bo zasłabła troseckem"...

Coza CIMNIOKI PLAMISTE...!!!
- JAMDRYS racjem mo - same jus nieumiom (abo cogorsa umiom, ino wciongu PIńCIU
sturchnieńć gotowe som!) i inksym by broniły...

Comie to łobchodzi, ześ psez te wase katulickie idiotyzmy zycie sem zmarnowoł i
z NOJWINKSYCH PSYJEMNOśCI LUDZKICH kozystać nieumioł...!?

Cierp teroski, ale innym niezabroniej ty ŁOGRODNICYBURKU...!!!

Data: 2009-11-16 22:32:19
Autor: Hans Kloss
Ciemnogród..
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Jak ktoś nie ma ochoty to niech nie patrzy..

A gdy ktoś się zechce wysrać na rynku w centrum miasta? Niby dlaczego mu tego
zabraniać, jak ktoś nie ma ochoty to niech nie patrzy ;)). A jeszcze jak po
defekacji  umieści gówno w woreczku foliowym a miejsce swojego chwalebnego
czynu spryska odsmradzaczem to może powinien dostać pismo pochwalne od
burmistrza ;). Podobnie ze zwaleniem sobie konia w miejscu publicznym - komuś
się zachce to wystarczy nie patrzyć i po problemie ...........
Mój Boże , jak nisko upadliśmy z przyczyny lewactwa, toż to hańba że tego typu
zupełnie oczywiste sprawy w ogóle są rozważane.......was się powinno izolować
od normalnych ludzi.
J-23

Data: 2009-11-17 09:17:29
Autor: Jadrys
Ciemnogród..
Hans Kloss pisze:
[...]

To raczej Was dyktatorzy powinno się izolować. Wasze nędzne życie polega tylko na zahamowaniach i zakazach?

Data: 2009-11-17 08:27:17
Autor: Hans Kloss
Ciemnogród..
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
To raczej Was dyktatorzy powinno się izolować. Wasze nędzne życie polega tylko na zahamowaniach i zakazach?

Cała cywilizacja (każda!) ma u podstaw system norm, zakazów i "zahamowań". A
dziwnym trafem "nędzne życie" wiodą głownie ludzie pozostający poza jej wpływem.
J-23

Data: 2009-11-17 17:22:11
Autor: jadrys
Ciemnogród..
Hans Kloss pisze:
[...]

A więc uważasz że to słuszne? To zakazywanie innym tego na co tamci by mieli ochotę? Bo to wymogi cywilizacji?

Data: 2009-11-17 16:46:04
Autor: Hans Kloss
Ciemnogród..
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
A więc uważasz że to słuszne? To zakazywanie innym tego na co tamci by mieli ochotę? Bo to wymogi cywilizacji?

Tak. Czasem mnie nachodzi ochota dać marudnemu klientowi w ryj albo wyjąc cal.
44 i odstrzelić palanta który mi drogę zajechał zagrażając życiu wiezionych
przeze mnie dzieciaków. Jednak nie czynię tego mimo że ochota bywa czasami
bardzo duża....
J-23

Data: 2009-11-18 00:11:49
Autor: jadrys
Ciemnogród..
Hans Kloss pisze:
[...]

Jeżeli jednak tylko byś chciał bzyknąć panienkę na klatce schodowej to ja  nie zgłaszam sprzeciwu. I podejrzewam że wszyscy co cenią sobie wolność swoja i innych sie ze mną zgodzą.

Data: 2009-11-17 16:30:03
Autor: Hans Kloss
Ciemnogród..
On 18 Lis, 00:11, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

Jeżeli jednak tylko byś chciał bzyknąć panienkę na klatce schodowej to
ja  nie zgłaszam sprzeciwu.

A ja zgłaszam. Bzykanie, sranie, rzyganie, onanizm,  uchlewanie się,
strzelanie z broni palnej i jeszcze parę innych czynności- wyłącznie w
miejscach specjalnie do tego celu wyznaczonych lub u siebie w domu.

I podejrzewam że wszyscy co cenią sobie wolność swoja i innych sie ze mną zgodzą.

A ja sobie cenie wolność NIE NATYKANIA SIĘ NA KAŻDYM KROKU na
pierdolące się parki, zwłaszcza gdy idę z małoletnimi dziećmi.
J-23

Data: 2009-11-19 11:25:31
Autor: Jadrys
Ciemnogród..
Hans Kloss pisze:

A ja sobie cenie wolność NIE NATYKANIA SIĘ NA KAŻDYM KROKU na
pierdolące się parki,
J-23

Dziwak jesteś Hans, wielu za możliwość popatrzenia nawet by zapłaciło. ;-)

Data: 2009-11-16 21:50:55
Autor: Piotr
Ciemnogród..
Dnia Mon, 16 Nov 2009 21:44:48 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Mogliby do patrolowania klatek posłać tych, co po krzakach z radarami
stoją.
Piotr

Data: 2009-11-16 22:26:52
Autor: jadrys
Ciemnogród..
Piotr pisze:
[...]

Jednak piraci drogowi są chyba poważniejszym zagrożeniem niż czyjeś czyjeś uprawianie seksu ?

Data: 2009-11-16 21:31:07
Autor: Piotr
Ciemnogród..
Dnia Mon, 16 Nov 2009 21:21:06 +0100, Jadrys napisał(a):

W Polsce czas chyba sie zatrzymał na średniowieczu.. Jakby nie było złodziei do łapania. Ciekawe jakie usłyszą zarzuty?

Co wy, lewizna macie z tym średniowieczem? Jak wam coś nie pasuje to od
razu średniowiecze, albo inkwizycja... Piotr

Data: 2009-11-16 21:44:55
Autor: jadrys
Ciemnogród..
Piotr pisze:
[...]

Średniowiecze mi się kojarzy przede wszystkim z surowością obyczajów.

Data: 2009-11-16 23:33:20
Autor: awe
Ciemnogród..

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdsdp3$6kq$3news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
a w sovieckiej rosji to jak bywalo? mozna bylo sie bzykac na klatkach schodowych? a za PRL'u?
awe

Data: 2009-11-17 09:17:45
Autor: Jadrys
Ciemnogród..

Piotr pisze:

[...]

A skąd niby mam to wiedzieć? Ale myślę jednak że za to nie groziły żadne sankcje.

Data: 2009-11-17 18:53:12
Autor: awe
Ciemnogród..

Piotr pisze:

[...]

no tak na sybir jechalo sie za krzywe spojrzenie na portret lenina
awe

Data: 2009-11-18 00:11:56
Autor: jadrys
Ciemnogród..
awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Też pewnie następny mit.. Taki jak ten który mówi że za krytykowanie władzy w PRL coś groziło..

Data: 2009-11-18 02:18:46
Autor: awe
Ciemnogród..

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdvako$sai$2news.onet.pl...
awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
wiesz ja mialem wujka ktory siedzial w latach 50-tych bo miedzy innymi jako harcerz na 1 maja pomalowal swinie na czerwono i przegonil po pochodzie, odsiedzial rok czasu w kamieniolomach, wiec badz laskaw nie pierdol
awe

Data: 2009-11-19 11:25:47
Autor: Jadrys
Ciemnogród..
awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

 Pewnie dostał wyrok za znęcanie sie nad zwierzętami.

Data: 2009-11-21 13:39:09
Autor: awe
Ciemnogród..

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he36f7$t5g$2news.onet.pl...
awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -
od kiedy to komuchy sie troszczyly o ludzi, a co dopiero tu gadac o zwierzetach. Bydlo doszlo do wladzy po 1945 roku na bagnetach czerwonoarmistow stad chlew mamy wszedzie, w kazdej instytucji. Rzekomo "to nie wazne co je twoje tylko wazne co moje"
awe

Data: 2009-11-22 15:32:00
Autor: Jadrys
Ciemnogród..
awe pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he36f7$t5g$2news.onet.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

A niby przed II WŚ to w Polsce nie rządziło bydło?

Data: 2009-11-17 10:16:22
Autor: Polok_Prawdziwy
Ciemnogród..

[...]

Mie tes jus tak kiedysik psyłapały...

Coprowdem w afcie tobyło, ale w miejckim parku - ito uwos u Poznania...!!!

Cheba jus ci kiedysik to łopowiadołem - z jednom Łukrajinkom cuda wyprawiołem...

A cycory miała psepikne...!!!
- wielgachne, stojonce i ciepluśkie...

A jak kukaracem wymlaskać umiała...!!!
- sama radość...

Noi akurat siem tam ta wasa strazmiejcko zjawiła...

"ŁOBYWATELU...!, cowy tukej w publicnym miejscu wyprawiocie...!?"

- niewidzicie, zekłem (galoty nadupem wciongajonc)...? - "ruskij jazyk, ja
uczitsja, a wom by siem tes jakisik trening psydoł, boście napewno jus ruskiego
pozapominały"...!
- "inie wpublicnym miejscu, ino wmojej limuzynie, aze muj wuz tukej stoi, kłucić
siem niebedem i na flaseckem łokowitki wom wyciongnem"...!

Jak pedziołem, tak zrobiłem, a chopoki łokrutnie uciesone były...

Jak mi potem moja znajomo Łukrajinka łopowiadała, moje łostsezenie naserio sem
wzienły i psez cołki tydzień "ruskij jazyk" zniom ćwicyły...

Data: 2009-11-17 17:27:22
Autor: jadrys
Ciemnogród..
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No tak, ta cała straż miejska właśnie takimi rzeczami sie zajmuje, i karaniem kierowców za złe parkowanie. Ktoś powinien rozpędzić to towarzystwo na cztery wiatry.

Data: 2009-11-17 12:35:27
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Ciemnogród..
On Mon, 16 Nov 2009 21:21:06 +0100, Jadrys wrote:

[...]

Nie w średniowieczu, lecz na słowiańszczyźnie, a my Słowiany
obyczajem od Homoseksualistów, Cygan, Niemców się różnimy.
Aczkolwiek czemu ci wszyscy cudzoziemcy z cudzoziemskimi
obyczajami tak wpychają się ze swoimi obyczajami na słowiańską
ziemię? Czyżby Adolf Hitler nadal okupował Polskę???

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-11-17 17:30:34
Autor: jadrys
Ciemnogród..
pan Piotr Glownia h. Godzyamba pisze:
[...]

Z wolnością się pchają panie Głownia. Z wolnością dla jednostki, a to chyba nic złego? Nikt do niczego nikogo nie zmusza, ale daje wybór..

Data: 2009-11-19 17:16:49
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Ciemnogród..
On Tue, 17 Nov 2009 17:30:34 +0100, jadrys wrote:

[...]

Tak długo jak nie będą mi wzbraniać żyć po słowiańsku niech im będzie. :)
Jak zaś nie dadzą to się pokłócimy jak zwykle o ten płotek. :)

Data: 2009-11-19 19:38:24
Autor: Jadrys
Ciemnogród..
[...]

Oczywiście że nie będą panu przeszkadzać, nie na tym polega rola unii.

Data: 2009-11-20 01:31:26
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Ciemnogród..
On Thu, 19 Nov 2009 19:38:24 +0100, Jadrys wrote:

[...]

Unia jest Unią i na papierze ma swoje górnolotne idee. Na papierze.
Kontynent europejski jednak nie jest kosmopolityczną metropolią.
Tutaj ludzie pomimo tego samego wyglądu mordowali się
bezlitośnie z powodu najdrobniejszych różnic przez całe 1000 lat.
Tolerancja może jeszcze się stać w obliczu silnej germańskiej
dominacji kulturalnej Unii jak ten miecz. Kto mieczem wojuje od
niego umiera. Osobiście widzę ten miecz w ręku Turków.
To, że tam już dziś władzę dzierżą Islamiści winno budzić obawy
w całej Unii. Stać Unię odmówić pełnego członkostwa takiemu
europejskiemu krajowi NATO jak Turcja?

Data: 2009-11-20 13:56:53
Autor: jadrys
Ciemnogród..
[...]

Nie wiem, może nie jestem na bieżąco, ale z tego co słyszałem to Islamiści mimo wygranych wyborów nie rządzą w Turcji. Armia ich odsunęła od władzy..
Myślę że Turcji w Unii najbardziej sie obawiają Niemcy i Francja. A to dlatego te dwa kraje ponieważ Turcja jako duży kraj stanowiłaby dla nich konkurencję  do tych wszystkich przywilejów które sobie wywalczyły.. I raczej nie sądzę żeby  Turcja szybko stała się pełnoprawnym członkiem Unii.

Data: 2009-11-23 10:04:14
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Ciemnogród..
On Fri, 20 Nov 2009 13:56:53 +0100, jadrys wrote:

[...]

Kiedy gazety czytałem coś z miesiąc temu na temat przewrotów
wojskowych w Turcji to brzmiało to coś bardziej w stylu islamskiego
rządu aresztującego tureckich laickich generałów za spiskowanie
przeciwko legalnemu islamskiemu rządowi w Turcji. Tak, tak. Słyszałem
o oporach pana Sakozego. Aczkolwiek kto może się mu dziwić, kiedy
mu na podwórku palą samochody tacy francuscy islamiści, których
pełna jest Turcja. Aczkolwiek nie wpuszczenie Turcji do Unii Europejskiej
będzie jak policzek w Islam. Biały klub chrześcijańsko-ateistyczny,
który się publicznie wypiął na Islam. Moje wątpliwości wobec Turków
nastawiających drugi policzek zamiast oddania jest solidnie ugruntowane
z moich życiowych doświadczeń z tymi ludźmi. Ponadto takiemu z mediów
wiem, że Muzułmaninowi starczy, że człowiek jest Katolikiem, aby mu
głowę ściąć bez winy. Muzułmanie i sprawiedliwość w parze nie chodzą.
To wyjątkowo kłamliwe i podłe towarzystwo. Wolę osobiście mieć prędzej
Cyganów za sąsiadów niż takie skończone świństwo jak Muzułmanie.
Według mnie nawet Cyganie mają wyższą kulturę niż Muzułmanie.
Unia Europejska nigdy nie powinna wyciągać ręki do Turcji w pierwszym
miejscu. Konsekwencje niedotrzymania obietnic w tym przypadku
mogą być bolesne.