Ciemnogród

Data: 2013-02-12 09:50:51
Autor: glob
Ciemnogród
On 12 Lut, 17:18, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/wiadomosci/piorun-uderzyl-w-bazylike-sw-pio...

Wieczorem nad Watykanem rozpętała się potężna burza. Jeden z piorunów
trafił w kopułę Bazyliki św. Piotra. Czy to był przypadek? A może znak?
Kilka godzin wcześniej papież Benedykt XVI poinformował, że zamierza
abdykować.

Mamy XXI wiek, a kołtuństwo wciąż wierzy w "znaki".

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze
stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw".

http://tiny.pl/hlh7b

Bo to jest magiczne myślenie, czyli życzeniowe, plemiona pierwotne
dominuje ten proces myślenia.
 Ludzie następnie, przez poznawanie, myślenie, doświadczenia, łączenie
skutku z przyczyną ,zaczeli myśleć racjonalnie.
 Czasem myślę że neandertalczyk nie wiginął , tylko zmieszał się z
homo sapiens i mamy tych prymitywnie myślących i tych rozumnych.

Ciemnogród