Ciemny polski naród

Data: 2011-02-19 14:45:25
Autor: boukun
Ciemny polski naród
Wszedłem na lokalny portal swidniczka.com http://www.swidniczka.com/news,single,init,article,5506,foto,0&koment=2#coment
i zostałem mile przywitany:
      18-02-2011 22:25 | ~ |  IP: *.adsl.tpnet.pl
ooo grupa dyskusyjna nam tu na lokalny portalik zawitała, siemasz Bokun!

A oto mój ostatni komentarz, dla polskiej ciemnoty, tudzież tutejszych grupowych przychlastów:

       19-02-2011 14:39 | ~boukun |  IP: *.adsl.inetia.pl

12:32 | ~piotr | Kolego, a jakim prawem polityka miesza się do krajobrazu miasta? Jaki baran podpuścił takich starców, że są za uwiecznieniem nieudaczników? http://www.youtube.com/watch?v=rFjuZTa2EDA
Politycy nie mają się czym chwalić, ich nikt nie lubi za zgotowany nam marny los, a oni chcą na piedestał? Przecież ta katastrofa smoleńska to też nic chwalebnego dla Polski, tylko właśnie upokorzenie Polaków przez szaleństwa Lecha Kaczyńskiego. Oni tam lecieli na gwałt, żeby potem móc punkty u takich dziadków zaliczać i wydzierać z nas następną kadencję kasę... Wygląda na to, że tobie tez paru klas podstawówki brakuje...

PS. Pod linkiem z YT zamieściłem właśnie ostatni klip , z nawiedzonym moherem w akcji...

boukun

Ciemny polski naród