Cie? Rosji

Data: 2011-02-20 15:43:20
Autor: bolek
Cie? Rosji

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d611b09$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli próba powrotu do imperialnej polityki w wykonaniu ruskich
czekistów. Dobrze się to nie skończy dla nich :

A co im dokopiesz ?
Nam brakuje takiego Putina. Za to mamy samych nieudaczników.
Jedni zamiatają wszystko pod dywan, drudzy od kwietnia lamentują.
To jest kabaret. Mam w głębokim poważaniu kto tą TU-tką wmeldował się
w ziemię. Nikt ich na siłę do samolotu nie sadzał. A może zamiast rozbijać się
samolotami za nasze pieniądze wzięli by się za robotę ?
I nie chodzi mi tylko o PO, bo Lech Wielki potrafił tylko wchodzić w dupę
jankesom i w mycce paradować przed płaczliwą ścianą.

bolek

Data: 2011-02-20 16:01:08
Autor: u2
Cie?? Rosji
W dniu 2011-02-20 15:43, bolek pisze:
.. czyli prĂłba powrotu do imperialnej polityki w wykonaniu ruskich
> czekistĂłw. Dobrze siĂŞ to nie skoĂączy dla nich :

A co im dokopiesz ?

Ja nie muszę nikomu dokopywać. Na złodzieju czapka gore :)

Cie? Rosji