Cień nad Warszawą

Data: 2010-08-16 22:50:31
Autor: Jaksa
Cień nad Warszawą
Cień wielki zaszedł był nad Warszawę,
jak donoszą strwożeni spacerowicze.

Cień kaszalota o świnskim pysku i z gumowym penisem w płetwie!

Zorientowani szeptają po kątach, że to dlatego
prezio Bronek się tak przeraźliwie dzisiaj poci.

Uff, będzie się działo po nocy!

Może dlatego aptekarze wydzwaniają w popłochu po hurtowniach
szukając dodatkowych dostaw wazeliny?

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:45:41
Autor: Lorn
Cień nad Warszawą
W dniu 2010-08-16 22:50, Jaksa pisze:
Cień wielki zaszedł był nad Warszawę,

To się nazywa 'front burzowy' :> Popada i przestanie...

Data: 2010-08-16 23:46:36
Autor: Jaksa
Cień nad Warszawą

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4cbi1$eud$3news.onet.pl...
W dniu 2010-08-16 22:50, Jaksa pisze:
> Cień wielki zaszedł był nad Warszawę,

To się nazywa 'front burzowy' :> Popada i przestanie...

Ojej, mówisz ona... teraz popuści?

Cholera, będą ofiary!

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:51:05
Autor: Lorn
Cień nad Warszawą
W dniu 2010-08-16 23:46, Jaksa pisze:
[...]

Ojej, mówisz

Piszę. :>

Data: 2010-08-16 23:53:52
Autor: Jaksa
Cień nad Warszawą

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4cbs4$eud$4news.onet.pl...

> Ojej, mówisz

Piszę. :>

Jak jesteś warszawiakiem, to wyjmij z piwicy maskę gazową.
Może być dzisiaj potrzebna. Preziowa może popuścić.

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:59:42
Autor: Lorn
Cień nad Warszawą
W dniu 2010-08-16 23:53, Jaksa pisze:
[...]

Dziw bierze, że od Jarusiowego jadu połowy W-wy nie wytruł. :> Pewnie ludziska nabrali odporności przez tyle lat...

Data: 2010-08-16 23:54:58
Autor: Panslavista
Cień nad Warszawą
"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:i4ca89$e6q$1news.eternal-september.org...

Może dlatego aptekarze wydzwaniają w popłochu po hurtowniach
szukając dodatkowych dostaw wazeliny?

Na co wazelina? Przecież to jakby żyd po pustym sklepie biegał...

Data: 2010-08-17 00:06:11
Autor: Jaksa
Cień nad Warszawą

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c69b3b5$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message

> Może dlatego aptekarze wydzwaniają w popłochu po hurtowniach
> szukając dodatkowych dostaw wazeliny?

Na co wazelina? Przecież to jakby żyd po pustym sklepie biegał...

No wiesz Panslawisto, ja nie jestem tu specjalistą.
Ale zapytaj się Grzesia Z, napewno będzie wiedział!

Jaksa

Data: 2010-08-17 01:22:35
Autor: 954
Cień nad Warszawą

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i4ca89$e6q$1news.eternal-september.org...
[...]

I slusznie. Za pierdolikotem "Dymac, jebac, nic sie nie bac"

Data: 2010-08-17 01:26:44
Autor: Jaksa
Cień nad Warszawą

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:i4ch8u$qrp$1news.onet.pl...

> [...]
> szukając dodatkowych dostaw wazeliny?
>
> Jaksa

I slusznie. Za pierdolikotem "Dymac, jebac, nic sie nie bac"

Genau.

To mnie właśnie zainspirowało.

Gnój-Komorowski zostanie nakarmiony własnym gównem.

Jaksa

Data: 2010-08-17 12:26:43
Autor: Zahir
Cień nad Warszawą

[...]

Ty głąbie! Ożeń się to ci ta twoja pokryta liszajami łapa odpocznie! ;-)

--

Zahir

Cień nad Warszawą