Cień nad Warszawą

Data: 2010-08-16 23:54:58
Autor: Panslavista
Cień nad Warszawą
"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:i4ca89$e6q$1news.eternal-september.org...

Może dlatego aptekarze wydzwaniają w popłochu po hurtowniach
szukając dodatkowych dostaw wazeliny?

Na co wazelina? Przecież to jakby żyd po pustym sklepie biegał...

Data: 2010-08-17 00:06:11
Autor: Jaksa
Cień nad Warszawą

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c69b3b5$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message

> Może dlatego aptekarze wydzwaniają w popłochu po hurtowniach
> szukając dodatkowych dostaw wazeliny?

Na co wazelina? Przecież to jakby żyd po pustym sklepie biegał...

No wiesz Panslawisto, ja nie jestem tu specjalistą.
Ale zapytaj się Grzesia Z, napewno będzie wiedział!

Jaksa

Cień nad Warszawą