Cienias - kolejna ods³ona

Data: 2009-06-13 22:49:34
Autor: V-Tec
Cienias - kolejna ods³ona
Tomasz Pyra pisze:
Mój CC nadal chory, szukam dalszego natchnienia.

nieee, nie wierzê. Jeszcze go nie pu¶ci³e¶ ze skarpy do morza?? ;)

--
Pozdr,
W.

Data: 2009-06-13 22:56:00
Autor: ¿ó³ta piêta
Cienias - kolejna ods³ona
nieee, nie wierzê. Jeszcze go nie pu¶ci³e¶ ze skarpy do morza?? ;)

to juz nudne jest :)

Data: 2009-06-13 23:06:59
Autor: Tomasz Pyra
Cienias - kolejna ods³ona
V-Tec pisze:
Tomasz Pyra pisze:
Mój CC nadal chory, szukam dalszego natchnienia.

nieee, nie wierzê. Jeszcze go nie pu¶ci³e¶ ze skarpy do morza?? ;)

Traktuje sprawê ambicjonalnie - albo ja, albo on.

Data: 2009-06-13 23:13:52
Autor: Alex81
Cienias - kolejna ods³ona
In article <h114vl$c50$1@nemesis.news.neostrada.pl>, hellfire@spam.spam.spam says...
> nieee, nie wierzê. Jeszcze go nie pu¶ci³e¶ ze skarpy do morza?? ;)
Traktuje sprawê ambicjonalnie - albo ja, albo on.
Który¶ z Was leci ze skarpy? ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-13 23:19:19
Autor: Karolek
Cienias - kolejna ods³ona

U¿ytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:h114vl$c50$1nemesis.news.neostrada.pl...
V-Tec pisze:
Tomasz Pyra pisze:
Mój CC nadal chory, szukam dalszego natchnienia.

nieee, nie wierzê. Jeszcze go nie pu¶ci³e¶ ze skarpy do morza?? ;)

Traktuje sprawê ambicjonalnie - albo ja, albo on.

Teraz juz nie pamietam, ale czy kompresje sprawdzales?
Podgrzewanie sondy lambda dziala?

Karolek

Data: 2009-06-14 00:07:00
Autor: Tomasz Pyra
Cienias - kolejna ods³ona
Karolek pisze:

Traktuje sprawê ambicjonalnie - albo ja, albo on.

Teraz juz nie pamietam, ale czy kompresje sprawdzales?

16 bar we wszystkich cylindrach

Podgrzewanie sondy lambda dziala?

Dzia³a

Data: 2009-06-14 00:49:12
Autor: Karolek
Cienias - kolejna ods³ona

U¿ytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:h11825$hu2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Karolek pisze:

Traktuje sprawê ambicjonalnie - albo ja, albo on.

Teraz juz nie pamietam, ale czy kompresje sprawdzales?

16 bar we wszystkich cylindrach

Cos mi tu nie gra.
Chyba cisnienie powinno byc w okolicach 13 barow... w nowym silniku.

Karolek

Data: 2009-06-14 00:14:04
Autor: Robert Rêdziak
Cienias - kolejna ods³ona
On Sun, 14 Jun 2009 00:49:12 +0200, Karolek <dragnospam@o2.pl>
wrote:

Chyba cisnienie powinno byc w okolicach 13 barow... w nowym silniku.

 13, 16, co za ró¿nica? Mo¿e byæ doprê¿ony, mo¿e byæ zawalony
 nagarem. Wa¿ne, ¿e równe. Na d³ugich wa³kach móg³by mieæ np. 9 i
 te¿ by by³o dobrze.

 r.
robert rêdziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-06-14 09:39:15
Autor: Karolek
Cienias - kolejna ods³ona

U¿ytkownik "Robert Rêdziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnh38g6c.b4c.rekinlazarus.wkurw.org...
wrote:

Chyba cisnienie powinno byc w okolicach 13 barow... w nowym silniku.

13, 16, co za ró¿nica? Mo¿e byæ doprê¿ony, mo¿e byæ zawalony
nagarem.

Uwazam ze za duza roznica... a przyczyna moze byc splanowana glowica, za mocno splanowana.

Wa¿ne, ¿e równe. Na d³ugich wa³kach móg³by mieæ np. 9 i
te¿ by by³o dobrze.

9 to by bylo dosc normlane dla silnika z jakims tam sporym juz przebiegiem, ale 16 to dla mnie dziwne jest, tyle to maja dorzniete diesle ;P
IMHO za wysokie cisnienie bedzie mialo zly wplyw na prace silnika.

Karolek

Data: 2009-06-14 07:48:30
Autor: Tomasz Pyra
Cienias - kolejna ods³ona

Karolek pisze:

[...]

Bo nowy to pewnie niedotarty.

AFAIRidea³ dla silnika o stopniu sprê¿ania 10, to oko³o 18bar (taki wynik siê uzyskuje przy próbie olejowej na szczelnym silniku).

16 to po prostu zupe³nie szczelny silnik (test robiony na sucho). Stopieñ sprê¿ania mam 10.2

Podobno nagarem nie jest "doprê¿any"

Data: 2009-06-14 09:35:23
Autor: Karolek
Cienias - kolejna ods³ona

U¿ytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:h123hh$h3h$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak Ty to liczysz?
Mi wychodzi ze przy 16 barach masz stopien sprezania jakies 12,8
IMHO za duzo, jeszcze pare barow i mozesz zamiast swiec wtryskiwacze zamontowac i ON lac ;>
Jakie lejesz paliwo? 95?
Nalej 98 i zobacz czy cos sie zmieni.
Moze ktos planowal glowice i duzo zebral materialu...
IMHO za duza kompresja nie jest wskazana.

Karolek

Data: 2009-06-14 21:15:39
Autor: Krzysiek Kielczewski
Cienias - kolejna odsłona
On 2009-06-13, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Mój CC nadal chory, szukam dalszego natchnienia.

nieee, nie wierzê. Jeszcze go nie pu¶ci³e¶ ze skarpy do morza?? ;)

Traktuje sprawê ambicjonalnie - albo ja, albo on.

Nie przejmuj siê, masz równie¿ grono kibiców trzymaj±cych za Ciebie
kciuki :) Tylko opisz dok³adnie jak Ci siê uda drania zwalczyæ...

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Cienias - kolejna ods³ona