Cienkie Bolki i Tadeusz premier....

Data: 2013-11-02 22:37:35
Autor: Jan Komosa
Cienkie Bolki i Tadeusz premier....
Witam cienkich Bolków itp/itd.,

Powiedzcie mi (cienkie) Bolki, jak wy to zrobiliście, że truchło Mazowieckiego będzie wiezione do św. Jana... I jak to zrobiliście, że wtedy będzie dzwonił Zygmunt?

Dobrze, że u św.Jana nie pochowano bp.Kaczmarka, bo by chyba zmartwychwstał... aby pobłogosławić.

P.S.
Zdaję sobie sprawę, że i tak niewielu zrozumie aluzję...

Dołączam różne wyrazy,
Jan

Data: 2013-11-03 07:57:46
Autor: leming.show
Cienkie Bolki i Tadeusz premier....
u¿ytkownik Jan Komosa napisa³:

Powiedzcie mi (cienkie) Bolki, jak wy to zrobili¶cie, ¿e truch³o Mazowieckiego bêdzie wiezione do ¶w. Jana... I jak to zrobili¶cie, ¿e wtedy bêdzie dzwoni³ Zygmunt?

Moze nawet zlote monety wybija, jedno uncjowe. Na Leppera bili to i na ¿ó³wia powinni.

Data: 2013-11-03 18:31:33
Autor: Towarzysz Gnój
Cienkie Bolki i Tadeusz premier....

U¿ytkownik <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:885d96aa-34ac-45b7-9b1a-2f40014dc64agooglegroups.com...
[...]

¯ó³wia? Widzieliscie ¿ó³wia na ³añcuchu?

Data: 2013-11-03 08:07:04
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Jan Komosa" <jankomosa@bezadresumailowego.pl> napisał w wiadomości news:l53rar$1u4$1news.task.gda.pl...
[...]

Ave! Ciekaw jestem czy z podobnymi honorami będziecie pakować do piachu 1-wszego prezydenta RP, Wojciecha herbu Slepowron.

MW

Data: 2013-11-03 16:37:41
Autor: Towarzysz Gnój
> [...]

| Witam cienkich Bolków itp/itd.,
|
| Powiedzcie mi (cienkie) Bolki, jak wy to zrobiliście, że truchło
| Mazowieckiego będzie wiezione do św. Jana...

A gdzie ma być wieziony?
Przecież to postępowy katolik... (buu-ha-ha!)

 I jak to zrobiliÅ›cie, że
| wtedy będzie dzwonił Zygmunt?

A co po was pozostało prócz tego dzwonu?
Buuuuuu-ha-ha-ha!
gnoj.czerwony@gru.pl

Cienkie Bolki i Tadeusz premier....