Cienkie opony, większe obręcze - MTB

Data: 2014-05-20 11:00:44
Autor: Budzik
Cienkie opony, większe obręcze - MTB
Użytkownik Vikku Blaskan@wp.pl ...

Mam 2 rowery górskie.
Ponieważ mam potrzebę szybszego poruszania się po mieście tak sobie
myślę czy nie przerobić jednego z górali na rowerek miejski.
Myślę o zakupie większych obręczy i bardziej szosowych opon.
Czy takie cos ma sens?
Jakie max obręcze wejdą do takiego górala (bez amortyzatora).
A może nie ma to sensu i lepiej za 300 pln kupić coś używanego do
miasta?
Jakis czas temu zmieniłem oponki mythosXC na bodaj jakies kendy slicki, wcale nie jakies super cienkie bo 1,75.
Duza róznica w poruszaniu sie po miescie.
Wieksze przeróbki sobie daruj - zawsze cos bedzie nie pasowac (hamulce, rama etc)

Cienkie opony, większe obręcze - MTB