Ciepłe gacie

Data: 2009-11-17 23:04:02
Autor: Jan Srzednicki
Ciepłe gacie
Czołem,

Od pewnego czasu rozpoznaję temat ciepłych zimowych gaci z windczymśtam.
Czy ktoś z Szanownych posiada może na ten przykład któreś z
wymienionych "bib tights":
- NorthWave Vertigo Protect
- Scott cośtam Minus
- Santini Breeze Xtreme
- Adidas Adistar Arctic

I podzieliłby się informacją o swoistej ciepłocie tychże, a także
wszelakich innych walorach użytkowych?

(ewentualnie coś innego fajnego - tyle, że nie wszystko występuje w
ogóle w mojej rozmiarówce, więc np. Endura odpada;)

Dodam, że mam aktualnie Accenty z windczymśtam i są wysoce
niezadowalające - mimo dodatkowych ocieplaczy pod spód przy poniżej 5
stopniach wyraźnie marzną mi kolana. I szukam czegoś zdecydowanie
cieplejszego.

Ciepłe gacie