Ciep艂e posady pisowskich or艂贸w w mi e艣cie pod Warszaw膮

Data: 2011-03-17 13:31:45
Autor: jadrys
Ciep艂e posady pisowskich or艂贸w w mi e艣cie pod Warszaw膮

Od kilku dni w wo艂omi艅skim urz臋dzie wrze. - Ludzie latami haruj膮, 偶eby do czego艣 doj艣膰, a tu przychodz膮 koledzy burmistrza z partii i od razu dostaj膮 kierownicze stanowiska. Gdzie tu sprawiedliwo艣膰? - oburza si臋 jedna z urz臋dniczek.

Prawo i sprawiedliwo艣膰?

Teraz mamy kapitalizm a nie sprawiedliwo艣膰. I o to chodzi艂o stadu baran贸w krzycz膮cych na ulicach "precz z komun膮", wi臋c niech i teraz nie pyskuj膮..

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-03-17 16:26:21
Autor: cirrus
Ciep艂e posady pisowskich or艂贸w w mie艣cie pod Warszaw膮
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ilsuvq$14e$1news.onet.pl...
[...]

A to za komuny by艂a sprawiedliwo艣膰?

--
stevep

Data: 2011-03-18 16:52:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-17 16:26, cirrus pisze:
[...]

Du偶o wi臋ksza ni偶 teraz. Dzisiaj normalny zwyk艂y cz艂owiek w naszym kraju jest nikim.