Ciepło w nogi, w końcu :-)

Data: 2012-01-30 13:12:50
Autor: rmikke
Ciepło w nogi, w końcu :-)
Dnia Sat, 28 Jan 2012 11:38:51 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki naskroba�/a:

Witajcie.

Piszę, bo a nuż komuś się przyda.

Do niedawna, jak się robiło poniżej -10, gdy jechałem powyżej
1,5h robiło mi się zimno jedynie w palce u nóg. Musiałem się zatrzymywać i biegać.

Kupowałem ochraniacze windstopperowe, neoprenowe, używałem torebek itd.
Nie pomagało.

Duża różnica była po kupieniu zimowych SPD shimano. Jednak skorupa buta chroni przed wiatrem. Na większe mrozy na but zakładałem neopren. Było cieplutko w całą stopę, oprócz palców u nóg po dłuższej jeździe.

A jaki model (i za ile)?

Ja na razie korzystam z trepow Ecco z uszkodzona podeszwa plus pedaly z pinami,
wlasnie dlatego, ze w butach do zatrzaskow nogi mi marzly przy -10 na siedmiu
kilometrach. Mimo dwóch par skarpet i tych wkładek z alu.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-31 18:42:16
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Ciepło w nogi, w końcu :-)
W dniu 2012-01-30 14:12, rmikke pisze:
[...]

Nie pamiętam modelu. Kosztowały 300 zł.

Ja na razie korzystam z trepow Ecco z uszkodzona podeszwa plus pedaly z pinami,
wlasnie dlatego, ze w butach do zatrzaskow nogi mi marzly przy -10 na siedmiu
kilometrach. Mimo dwóch par skarpet i tych wkładek z alu.

Mi teraz nie marzną. A zdecydowanie wolę spd, jednak kontrola nad rowerem na śliskiej nawierzchni jest ciut lepsza :-)

Seco

Ciepło w nogi, w końcu :-)