Ciepiarza z Ele Taxi

Data: 2010-02-11 17:33:44
Autor: 'Tom N'
Ciepiarza z Ele Taxi
Jest sobie wjazd na parking nr 2 z ruchliwej 3 pasowej jezdni:

|-- |
|1 |
|  -
|  -  Parking nr 2
|  |
|  |-- -- -- -- -- -- -
|C |
|  |  Budynek
|  |   |  -- -- -- -- -- -- -
|   jezdnia i chodnik przed budynkiem
|  -- -- -
| J|
|  |Parking nr 1
    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Skręciłem w prawo i widząc cofający pojazd C (jak cierpiarz) zatrzymałem się
w miejscu J (jak Ja) tak, żeby mógł spokojnie wycofać się w jezdnię przed
budynkiem (wyminąć się nie da, ze względu na zwały śniegu po lewej).

Jednak przeceniłem możliwości intelektualne C, gdyż zatrzymał się on
dokładnie na wysokości jezdni przed budynkiem, a poproszony by albo
podjechał do przodu, w miejsce oznaczone na schemacie przez 1, albo wycofał
się w jezdnię przed budynkiem, używając słów uznanych powszechnie za
obraźliwe, stwierdził, że to ja mam się wycofać na ruchliwą jezdnie, a jeśli
tego nie zrobię, to on ma czas...  Po 30 sekundach, na widok zbliżającego się uzbrojonego ochroniarza (budynek
ma kamery), zmienił zdanie i zrobił to co mógł zrobić od razu gdyby miał
choć trochę inteligencji, czyli wycofał się w jezdnię przed budynkiem, a gdy
przejechałem wyjechał przodem w kierunku 3 pasówki (i stał tam potem jeszcze
ze dwie minuty, ze względu na ruch)

CROSS:  pl.pregierz,pl.misc.samochody
  FUT:  pl.misc.samochody
--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-11 17:47:21
Autor: KJ Siła Słów
Ciepiarza z Ele Taxi
'Tom N' pisze:
Jest sobie wjazd

Dluzej pisales tego maila niz stales zablokowany.

Warto ?

KJ

Data: 2010-02-11 17:56:09
Autor: 'Tom N'
Ciepiarza z Ele Taxi
KJ Siła Słów w <news:hl1cfq$9st$1atlantis.news.neostrada.pl>:

'Tom N' pisze:
Jest sobie wjazd

Dluzej pisales tego maila niz stales zablokowany.

Gdzieś napisałem ile stałem? Nie zauważyłem. A pisałem jakąś minutę.

Warto ?

Piętnować głupotę zawsze warto.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-11 17:11:24
Autor: kamil
Ciepiarza z Ele Taxi

'Tom N' pisze:
Jest sobie wjazd

Dluzej pisales tego maila niz stales zablokowany.

Gdzieś napisałem ile stałem? Nie zauważyłem. A pisałem jakąś minutę.

Jestem pod wrazeniem, 170 slow plus rysunek w minute. Srednia szybkosc pisania na klawiaturze zawodowej maszynistki to 50-70 slow na minute, lepsze osiagaja ok. 120.

Warto ?

Piętnować głupotę zawsze warto.

Jasne, taksiarz przeczyta i przemysli swoje postepowanie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-11 18:23:35
Autor: 'Tom N'
Ciepiarza z Ele Taxi

'Tom N' pisze:
[...]

Copy & Paste i przeredagowanie kilku zdań miało mi zająć więcej niż minutę?

Warto ?
Piętnować głupotę zawsze warto.
Jasne, taksiarz przeczyta i przemysli swoje postepowanie.

Może przeczyta ktoś w Ele Taxi, to z czego wycinałem.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-12 11:02:19
Autor: kamil
Ciepiarza z Ele Taxi
"'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> wrote in message news:100211.182335.pms.1839int.dyndns.org.invalid...

Copy & Paste i przeredagowanie kilku zdań miało mi zająć więcej niż minutę?

To znaczy napisales je juz wczesniej (co rowniez zajelo czas), czy skopiowales czyjas wypowiedz jako wlasna?

Warto ?
Piętnować głupotę zawsze warto.
Jasne, taksiarz przeczyta i przemysli swoje postepowanie.

Może przeczyta ktoś w Ele Taxi, to z czego wycinałem.

Z pewnoscia dyspozytorki cale dnie przegladaja grupe. Nie prosciej bylo zadzwonic do firmy i zglosci?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-12 12:24:32
Autor: Jakub Witkowski
Ciepiarza z Ele Taxi
'Tom N' pisze:

Gdzieś napisałem ile stałem? Nie zauważyłem. A pisałem jakąś minutę.

Jestem pod wrazeniem, 170 slow plus rysunek w minute.

Copy & Paste i przeredagowanie kilku zdań miało mi zająć więcej niż minutę?

Blokują cię tam co drugi dzień, więc przygotowałeś sobie szablonik na takie okazje?

Data: 2010-02-13 00:47:30
Autor: Dominik
Ciepiarza z Ele Taxi
Jakub Witkowski pisze:

Blokują cię tam co drugi dzień, więc przygotowałeś sobie szablonik na takie okazje?

jesteś s Ele Taxi ?

--
Dominik
Octavia/Cordoba

Data: 2010-02-12 12:25:42
Autor: Jakub Witkowski
Ciepiarza z Ele Taxi

'Tom N' pisze:
Jest sobie wjazd

Dluzej pisales tego maila niz stales zablokowany.

Gdzieś napisałem ile stałem? Nie zauważyłem. A pisałem jakąś minutę.

Jestem pod wrazeniem, 170 slow plus rysunek w minute.

Interfejsy czytające myśli mają ponoć wchodzić, może beta-tester?

Data: 2010-02-12 12:19:11
Autor: KJ Siła Słów
Ciepiarza z Ele Taxi
'Tom N' pisze:

Piętnować głupotę zawsze warto.

To zadzwon do Ele, podaj numery goscia i pietnuj ile wlezie.

KJ

Ciepiarza z Ele Taxi