Ciepiemy koks.....

Data: 2009-06-22 20:41:49
Autor: Endriu
Ciepiemy koks.....
Nie wiem czy słyszeliście ten kawałek ...

Ciepiemy koks
http://www.youtube.com/watch?v=ibaZKXMhlgI

Wrzuciłem go w nawiązaniu do poniższej informacji ....

Czystka w polskim węglu. Pawlak zwalnia!
http://tiny.pl/32xk

"[...] Węglokoks miał w ubiegłym roku 46,3 mln zł zysku netto, KHW 7,6 mln zł, JSW 567,6 mln zł. Zaangażowanie Węglokoksu w opcje szacowano na 500 mln zł, JSW na ok. 100 mln zł. Nie jest to jednak równoznaczne z wielkością potencjalnych strat z tego tytułu. Firmy podkreślały, że opcje były jedną z form zabezpieczeń kontraktów eksportowych i nie miały charakteru spekulacyjnego. (PAP) [...]".

Na to wygląda że ten "Węglokoks" to będzie musiał następnych 10 lat "ciepać koks" zanim odrobi giełdowe straty z ubiegłego roku....

P.S. Ciekawe jakiego systemu używali "maklerzy" z Węglokoksu....?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Ciepiemy koks.....