Ciepła woda od monopolisty na siłę :-/

Data: 2015-07-20 07:06:54
Autor: P.B.
Ciepła woda od monopolisty na siłę :-/
Dnia Mon, 20 Jul 2015 00:09:44 +0200, Grzegorz napisał(a):

Czy z prawnego punktu widzenia jestem w stanie cokolwiek zrobić? Czy pozostaje tylko iść jak ten baranek w stadzie na rzeź?

Z tego co wyszperałem w necie w przypadku wyodrębnionej nieruchomości lub wspólnoty miałbym jeszcze jakieś szanse, ale tu jest tylko spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu :(

Taki urok mieszkania w lokalu, którego nie jesteś właścicielem.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Ciepła woda od monopolisty na siłę :-/