Ciepła woda od monopolisty na siłę :-/

Data: 2015-07-20 23:59:53
Autor: J.F.
Ciepła woda od monopolisty na siłę :-/
Użytkownik "Grzegorz"  napisał w wiadomości
Pracownik stwierdził, że ma właśnie w ręku moje pismo i, że przyłączenie jest jak najbardziej dobrowolne, ale likwidacja "piecyka gazowego" jest przymusowa, bo do rozprowadzenia rur z ciepłą wodą wykorzystane zostaną przewody kominowe, do których aktualnie przyłączone są przewody spalinowe od "junkersa". W związku z

To co oni do tej pory robili ?
Moze wystarczy rodzine solidnie wykapac, i rury splyna ?

tym w środę zostanie odcięty gaz w budynku oraz zdjęte gazomierze. Warunkiem przywrócenia zasilania mieszkania gazem jest likwidacja piecyka gazowego i wykonanie prób szczelności. :-/ :-/ :-/ Co ciekawsze za te wszystkie niezamówione prace będę musiał zapłacić !!!

A kuchnia jaka - na gaz ?
Wszystkich tak zalatwia ?

Czy z prawnego punktu widzenia jestem w stanie cokolwiek zrobić? Czy pozostaje tylko iść jak ten baranek w stadzie na rzeź?

Znajac nasze sady ... z jednej strony, jakbys poszedl do bieglego prawnika, to pewnie by potrafil przedluzyc procedure o pare lat, ale pewnie juz nie zdazysz - wylacza zanim sad sie wypowie.
Chyba, ze przez jakis nadzor budowlany ... w koncu nie zostales poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem.

Z tego co wyszperałem w necie w przypadku wyodrębnionej nieruchomości lub wspólnoty miałbym jeszcze jakieś szanse, ale tu jest tylko spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu :(

Masz mala szanse - poczekaj na rachunki i do Walnego Zgromadzenia, obejdz sasiadow, stawcie sie tlumnie, spytaj kto zwroci lokatorom koszta ... i zaproponuj sie na prezesa. Moze oburzony narod na Ciebie zaglosuje :-)

P.S. Czy wkrótce mam się spodziewać ekipy z niechcianą kablówką, niechcianym internetem itd/itp ???

Kto wie.
O tyle, ze placic nie bedziesz musial, chyba ze stary odepna :-)

J.

Ciepła woda od monopolisty na siłę :-/