Ciepla woda w mieszkaniu

Data: 2010-09-05 02:46:01
Autor: Jan Werbiński
Ciepla woda w mieszkaniu
Użytkownik "AA" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:i5uhl8$3n2$1inews.gazeta.pl...
Co moge zmienic ?
1) Elektryczny przeplywowy ogrzewacz wody - do mycia rak dobry, ale do prysznica juz za slaby. Do tego grzanie gazem tansze.

Takie same problemy z regulacją. Podobno jakieś hiper modele tak nie mają, ale nie spotkałem.

2) Bojler - bywa, ze czasem cieplej wody pojdzie wiele. Na duzy bojler nie ma miejsca. No i wciaz grzanie gazem tansze.

W II taryfie bojler nie jest taki drogi. Utrzymanie ciepła (bez zużycia wody) w bojlerze 50 litrowym będzie Cię kosztować 0,8*31*0,25= 6,20 zł/miesiąc. Zagrzanie wody odpowiednio do jej zużycia.

Chodzi mi po glowie uklad, urzadzenie, ktore zagrzewa wode w niewielkim 20L zbiorniku - gazem, pradem. Jest to ilosc wystarczajaca do

Przekombinowujesz.

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Ciepla woda w mieszkaniu