Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,he!

Data: 2010-05-10 22:40:38
Autor: karwanjestdebilem
Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,he!
To była scenografia. Nie ma takiego pomieszczenia - powiedział Paweł Poncyljusz w Radiu ZET zapytany, gdzie rejestrowano ostatnie przemówienie kandydata na prezydenta. Pianino także nie należy do Kaczyńskiego, który nawet nie potrafi na nim grać. Czajnik, który jest widoczny w kadrze, także nie jest własnością prezesa PiS-u.
Dopytywany o bogatą scenografię, Poncyliusz stwierdził, że przedmioty służyły jedynie oddaniu nastroju. I bronił Kaczyńskiego. - U mnie w domu akurat stoi pianino, bo moja najstarsza córka gra na pianinie i pewnie jakbym sobie robił jakiś materiał, to też bym chciał tak nobliwie

http://www.fakt.pl/Kaczynski-gra-na-pianinie-,artykuly,71548,1.html

Przemysław Warzywny

No i co powiesz przygłupie podpisujący się Adam?

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-10 13:47:21
Autor: Marek
Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,h e!
On 10 Maj, 22:40, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
[...]

Tusk mu zazdrosci, bo on takiego tla , w ogole nigdy nie rozwazal.
Kominy, marycha, czapka, slonce Peru - to sa klimaty Pana Premiera...

Data: 2010-05-10 22:44:28
Autor: 954

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs9r07$6a9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Odpierdol sie od matki Kaczynskiego. Nie ma dla Ciebie zadnych swietosci ?

Data: 2010-05-10 22:52:36
Autor: Lorn
Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskieg o, he, he,he!
954 pisze:

[cut]

Odpierdol sie od matki Kaczynskiego. Nie ma dla Ciebie zadnych swietosci ?

Matka świętą jest zawsze, ale dla PiS`u świętością pozostanie krypta na wawelu i żałoba do końca wyborów. :>

Wybierz prezydenta... SONDA
http://sonda.hanzo.eu/sondy,72240,d78Y.html

Data: 2010-05-11 07:49:24
Autor: karwanjestdebilem
Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,he!

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał

Odpierdol sie od matki Kaczynskiego. Nie ma dla Ciebie zadnych swietosci ?

Po pierwsze to waż słowa gówniarzu, a po drugie gdzie ja uraziłem matkę bliźniaków? Ta kobieta nie ma nic wspólnego z polityką i zapewne nie ma Jej winy w tym, że miała takie dzieci. Określenia "ciepłe mieszkanie" użył Adam, więc udowodniłem mu, że to była inscenizacja. Skądinąd pani Kaczyńskiej życzę powrotu do zdrowia, jak każdemu, który ma z nim kłopoty. Z tą świętością to przesadziłeś...

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-11 09:14:31
Autor: boukun

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:hs9r7i$cql$1news.onet.pl...

[...]

A matka Kaczyńskiego, to święta?

boukun

Data: 2010-05-11 09:36:43
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> Odpierdol sie od matki Kaczynskiego. Nie ma dla Ciebie zadnych swietosci ?

Jesce nie, ale niedugo bedzie...

Zrestom, nieino łona - Lesek tes mo być bejate..., bełatae, BEŁATYFIKOWANY...!!!

Data: 2010-05-10 22:49:27
Autor: Lorn
Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskieg o, he, he,he!
karwanjestdebilem pisze:
To była scenografia.

No raczej nie domek rodzinny. Matce Jarosława życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Data: 2010-05-10 22:56:43
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hs9rgv$d38$2news.onet.pl...

No raczej nie domek rodzinny. Matce Jarosława życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Spójrzmy na scenografię TUSKA:

http://www.youtube.com/watch?v=v8rUJW0I9RQ&feature=related

.... może to i jego posesja, ale gril na bank pożyczony.

Tomy M.

Data: 2010-05-10 23:01:28
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Chyba od Jarka pożyczył tego grilla :>
"Grillowanie to nasze dzieło" - mówi prezes PiS i zapewnia, że to za rządów jego partii konsumpcja w Polsce wzrosła o 31 procent."

Data: 2010-05-12 16:27:23
Autor: konserwator

czy ty POski debilu nigdy nie widziales pianina? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-12 19:03:36
Autor: karwanjestdebilem
Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,he!
Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał

czy ty POski debilu nigdy nie widziales pianina?

Właśnie dlatego, że widziałem moherowy pojebie, to wyjaśniłem twoim kolgom, że to nie jest fortepian.

Przemysław Warzywny