Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,he!

Data: 2010-05-12 16:27:23
Autor: konserwator
Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,he!

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs9r07$6a9$1inews.gazeta.pl...
To była scenografia. Nie ma takiego pomieszczenia - powiedział Paweł Poncyljusz w Radiu ZET zapytany, gdzie rejestrowano ostatnie przemówienie kandydata na prezydenta. Pianino także nie należy do Kaczyńskiego, który nawet nie potrafi na nim grać. Czajnik, który jest widoczny w kadrze, także nie jest własnością prezesa PiS-u.
Dopytywany o bogatą scenografię, Poncyliusz stwierdził, że przedmioty służyły jedynie oddaniu nastroju. I bronił Kaczyńskiego. - U mnie w domu akurat stoi pianino, bo moja najstarsza córka gra na pianinie i pewnie jakbym sobie robił jakiś materiał, to też bym chciał tak nobliwie

http://www.fakt.pl/Kaczynski-gra-na-pianinie-,artykuly,71548,1.html

Przemysław Warzywny

czy ty POski debilu nigdy nie widziales pianina? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-12 19:03:36
Autor: karwanjestdebilem
Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,he!
Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał

czy ty POski debilu nigdy nie widziales pianina?

Właśnie dlatego, że widziałem moherowy pojebie, to wyjaśniłem twoim kolgom, że to nie jest fortepian.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Ciepłe mieszkanie matki Kaczyńskiego, he, he,he!