Ciepłe paluszki

Data: 2009-12-06 15:32:41
Autor: szaman
Ciepłe paluszki
PeJot wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Kiedyś nie miałem z tym kłopotu, ale człowiek coraz starszy się robi :>  Dziś na 2.5 godzinnym spacerku zmarzłem w palce stóp przy temperaturze +5 deg. Kiedyś nie miałem z tym kłopotu. Skarpetka grubsza itd. Jakieś sprawdzone, skuteczne sposoby, bez inwestycji w hi-tech ochraniacze ? But SPD dosyć luźny, ale nie na tyle luźny żeby wepchać tam ogrzewacz narciarski.

Też kombinowałem i kombinowałem, aż w końcu parę tygodni temu kupiłem ochraniacze. Endura MT520 chyba. Ciepłe są faktycznie bardzo. Nie wiem jeszcze jak z woodoodpornością. No i jeszcze na prawdziwym mrozie też nie udało się ich przetestować - coś za ciepło za oknem...
Ich wadą neistety jest cena. No i fakt, że sam piszesz, że bez inwestycji w ochraniacze wolisz:)

pozdrawiam ciepło:P
szaman

Ciepłe paluszki