Ciepłe rękawice na zimowe nury (n ie market)

Data: 2010-01-16 22:05:46
Autor: Daniel Kowalski
Ciepłe rękawice na zimowe nury (n ie market)
Polecam Wam takie rękawice na zimę ;-) "oczojebny" pomarańczowy kolor, do środka mieszczę polarowe rękawiczki L lub na upartego polar+thinsulate. Dosyć chwytne, da sie spokojnie obsługiwać karabinki /   kołowrotek, maskę. Wada: dość delikatne, słabsze od Showa 660. A jakich Wy używacie? Odkryłem, że jestem zmarzluchem i jestem ciekaw, co można znaleźć bardzo ciepłego w rozsądnej cenie.

http://tinyurl.com/yd93tnw

Data: 2010-01-16 21:26:46
Autor:
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
A jakich Wy używacie? Odkryłem, że jestem zmarzluchem i jestem ciekaw, co można znaleźć bardzo ciepłego w rozsądnej cenie.

Używam podobnych dużych (polarowa rękawiczka też wchodzi) ze sklepu
strażackiego z ul. Elektoralnej. Nie dawało to się skleić z gumą, zastosowałem
pierścień z nierdzewki jako usztywniacz i zacisk żyłką.

http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=8&mode=view

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-16 22:29:04
Autor: Waldo
Ciepłe rękawice na zimowe nury (nie market)
Odkryłem, że jestem zmarzluchem i jestem ciekaw, co można znaleźć bardzo ciepłego w rozsądnej cenie.

Biuorąc po uwagę trwałość rękawicy, jej rzeczywisty rozmiar i możliwość stosowania dobrych wkładów z thinsulate, od wielu la używam tylko Showa 495 :

http://www.strefadc.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=105

Niestety, w sklepach nurkowych ich cena jest bardzo często ponad dwukrotnie wyższa, niż w powyższym linku.

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-18 09:54:34
Autor:
[...]

 wszystko Ok ale oczojebne są mało chwytne,pękną w najmniej spodziewanym momencie.Choć łatwo je zwulkanizować na gorąco rozgżanym drutem,newralgiczny punkt to spojenie między kciukiem a palcem wskazującym.Po porwaniu stu par rękawic używam gumowe Wikinga same plusy oprócz
ceny.Godne polecenia i bardzo umiarkowane cenowo są gumówki dedykowane
do piaskowania.Wada to że są czarne-mało komunikatywne :)ale jak pomalujesz we wzorki azteckie to ferst class :)Showa nawet rozmiar 10 jest dla mnie przymały :( Choć wkładka ocieplająca z tych rękawić nie ma sobie równej,
nawet thinsulate nie daje rady.

Data: 2010-01-18 20:47:42
Autor: Waldo
Ciepłe rękawice na zimowe nury (nie market)
Showa nawet rozmiar 10 jest dla mnie przymały :(

Niestety, rozmiarówka w różnych modelach Showa nijak się ma do siebie.
Rozmiar 10 w Showa 660 jest dla mnie stanowczo za mały, natomiast rozmiar 10 w Showa 495 jest nawet ciut za duży.

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-18 21:55:19
Autor: Daniel Kowalski
darek_zzt.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

A mógłbyś podesłać jakiegoś linka do tych rekawiczek?
PS. Skąd wiesz, że maluję sobie sprzęt w azteckie wzorki? ;-)

Data: 2010-01-19 16:14:19
Autor: Darek
> [...]
> A mógłbyś podesłać jakiegoś linka do tych rekawiczek?
PS. Skąd wiesz, że maluję sobie sprzęt w azteckie wzorki? ;-)

a kto maże uśmiechy na czerwono ? :)
kupuję je w hurtowni BHP poszukam strony --

Data: 2010-01-19 20:46:44
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Sprostowanie - ma być model 625 a nie 626, jak wcześniej napisałem (link). niedostępne we Wrocławiu, zaklepałem kilka par w Jeleniej Górze ;-) 625 są miękkie i nie chropowate, znacznie bardziej chwytne. Kolejne testy na koparach w sobotę.. (fuck! znowu koparki)

Ciepłe rękawice na zimowe nury (n ie market)