Cierpienia m艂odego abc

Data: 2013-06-24 09:26:45
Autor: pulsar
Cierpienia m艂odego abc
http://www.tvn24.pl/mozna-imprezowac-w-piatki-biskupi-zmienili-iv-przykazanie-koscielne,334959,s.html

" Jestem m艂odym cz艂owiekiem, kt贸ry kiedy艣 w dniu 艣mierci Jana Paw艂a II czuwa艂 na skupieniu. W贸wczas biskupi m贸wili do nas - budujcie pomniki Jana Paw艂a II z waszego 偶ycia, pami臋tajcie o Jego nauce... i tak pami臋ta艂em... do dzi艣. Pami臋ta艂em, jak m贸wi艂, by艣my wymagali od siebie, nawet je艣li inni nie b臋d膮 od nas wymaga膰. Co robisz Kosciele!? Dok膮d nas prowadzicie biskupi? Czy nie pami臋tacie ewangeli, kt贸ra m贸wi - Wy jeste艣cie sol膮 ziemi, wy jeste艣cie 艣wiat艂em 艣wiata, czym偶e s贸l posoli膰, je艣li ona traci smak? Czy nie pami臋tacie co pisa艂 JPII w tryptyku rzymskim o tym, by odnale藕膰 藕dr贸艂o - trzeba i艣膰 pod pr膮d. Zapomnieli艣cie!!! Dajecie nam 艂atwe rozwi膮zania - wyja艂awiacie wiar臋 - czynicie zam臋t w duszach wiernych, dot膮d my艣la艂em, 偶e mamy by膰 jak ryby, kt贸re p艂yn膮 pod pr膮d do 藕r贸de艂, a Wy ka偶ecie nam by膰 jak 艣mieci, kt贸re p艂yn膮 z nurtem... I Wy b臋dziecie jeszcze organizowa膰 kongresy na Jasnej G贸rze?, przeciw laicyzacji - boicie si臋 Palikota? Przecie偶 to Wy jeste艣cie najbardziej winni laicyzacji - zabili艣cie religi臋 - zrobili艣cie z niej wyja艂owiony z wiary przedmiot, kt贸ry zamienili艣cie na judaszowe srebrniki w postaci szkolnych ocen, zabili艣cie roraty - czyni膮c z nich infantylne msze z nagrodami i przechwa艂ami na temat pseudo-uczynk贸w, znie艣li艣cie 艣wi臋ta, 偶eby by艂o 艂atwiej, szybciej i przyjemniej, teraz jeszcze pozwalacie si臋 bawi膰 w pi膮tki. Nie boicie si臋 Boga!!!??? " /G贸ral ci ja/

M艂ody cz艂owieku, ich pytasz czy boj膮 si臋 Boga? Ich? Tych uzurpator贸w
i oszust贸w, kt贸rzy 偶yj膮 z tej religii? 呕al mi ci臋 'G贸ralu ci ja'.
W艂膮cz my艣lenie i nie mieszaj Boga do jakiejkolwiek religii, powiadam Ci...
pulsar

Data: 2013-06-24 09:39:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Cierpienia m艂odego abc

U偶ytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51c7f4b4$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

================================

Gdyby w艂膮czy艂 my艣lenie by艂by niewierz膮cym.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-24 09:51:32
Autor: pulsar
Cierpienia m艂odego abc

Gdyby w艂膮czy艂 my艣lenie by艂by niewierz膮cym.

ubawiony

Eee, ubawiony, wiara musi ci si臋 kojarzy膰
z religi膮? Bez religii nie mo偶na wierzy膰
w Boga? Spr贸buj w艂膮czy膰, to nie boli...

Data: 2013-06-24 10:49:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Cierpienia m艂odego abc

U偶ytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51c7fa83$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

Gdyby w艂膮czy艂 my艣lenie by艂by niewierz膮cym.

ubawiony

Eee, ubawiony, wiara musi ci si臋 kojarzy膰
z religi膮? Bez religii nie mo偶na wierzy膰
w Boga? Spr贸buj w艂膮czy膰, to nie boli...

==============================

Cz艂owiek my艣l膮cy nie wierzy w co艣 co nie istnieje. Religia nie ma tu nic do rzeczy.

ubawiony

Data: 2013-06-24 12:46:37
Autor: pulsar
Cierpienia m艂odego abc

Cz艂owiek my艣l膮cy nie wierzy w co艣 co nie istnieje.

W zasadzie tak, ale raczej nie... bo w膮tpi膰
to ludzka rzecz.

Religia nie ma tu nic do rzeczy.

To oczywiste, bo religie to bzdury...

ubawiony