Cierpienia m艂odego abc

Data: 2013-06-24 09:39:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Cierpienia m艂odego abc

U偶ytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51c7f4b4$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
http://www.tvn24.pl/mozna-imprezowac-w-piatki-biskupi-zmienili-iv-przykazanie-koscielne,334959,s.html

M艂ody cz艂owieku, ich pytasz czy boj膮 si臋 Boga? Ich? Tych uzurpator贸w
i oszust贸w, kt贸rzy 偶yj膮 z tej religii? 呕al mi ci臋 'G贸ralu ci ja'.
W艂膮cz my艣lenie i nie mieszaj Boga do jakiejkolwiek religii, powiadam Ci...
pulsar

================================

Gdyby w艂膮czy艂 my艣lenie by艂by niewierz膮cym.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-24 09:51:32
Autor: pulsar
Cierpienia m艂odego abc

Gdyby w艂膮czy艂 my艣lenie by艂by niewierz膮cym.

ubawiony

Eee, ubawiony, wiara musi ci si臋 kojarzy膰
z religi膮? Bez religii nie mo偶na wierzy膰
w Boga? Spr贸buj w艂膮czy膰, to nie boli...

Data: 2013-06-24 10:49:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Cierpienia m艂odego abc

U偶ytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51c7fa83$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

Gdyby w艂膮czy艂 my艣lenie by艂by niewierz膮cym.

ubawiony

Eee, ubawiony, wiara musi ci si臋 kojarzy膰
z religi膮? Bez religii nie mo偶na wierzy膰
w Boga? Spr贸buj w艂膮czy膰, to nie boli...

==============================

Cz艂owiek my艣l膮cy nie wierzy w co艣 co nie istnieje. Religia nie ma tu nic do rzeczy.

ubawiony

Data: 2013-06-24 12:46:37
Autor: pulsar
Cierpienia m艂odego abc

Cz艂owiek my艣l膮cy nie wierzy w co艣 co nie istnieje.

W zasadzie tak, ale raczej nie... bo w膮tpi膰
to ludzka rzecz.

Religia nie ma tu nic do rzeczy.

To oczywiste, bo religie to bzdury...

ubawiony