Cieszcie sie braciszkowie !

Data: 2010-12-04 12:27:54
Autor: cyc
Cieszcie sie braciszkowie !
Pan prezydent oglosilbyl nam radosna nowine !.
Amerykanie najprawdopodobniej przychyla sie do goracych prosb naszych wladz i wykorzystaja nasz kraj jako baze dla swoich samolotow F-16 i Herkules .
Chwala im za to ! . Ich laskawa zgoda na nasze prosby dowodza , ze zblizamy sie do celu jakim jest ogloszenie Polski kolejnym stanem USA .
Mam nadzieje , ze za stacjonujac na naszym  ....? , terytorium cudzych samolotow ie bedziemy ich wlascicielom placic zbyt duzo !. Wystarczy , ze utrzymujemy Watykan i nie widze powodow abysmy dokladali na amerykanskie talerze desery , tymbardziej , ze inni na tym zarabija i to sporo . Tu przypomne , ze Amerykanie Turkom placa za swoje bazy tam rozmieszczone kwoty idace w miliardy dolarow rocznie .

cyc

Data: 2010-12-04 12:31:10
Autor: D. J. MC Donald Musk
Cieszcie sie braciszkowie !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:idd8jv$3ao$1news.onet.pl...
[...]

ja rozumiem, ze bys wolal by nasze niebo patrolowaly samoloty startujace z Kaliningradu. Tarcza antyrakietowa tez tam bedzie - jak zapewnia Putinu!

Data: 2010-12-04 12:47:34
Autor: bolek
Cieszcie sie braciszkowie !

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idd8pi$2k21$1news.ett.com.ua...

[...]

Ale faktem jest, że jak Putin tupnął to jankesi od razu zrezygnowali ze swojej tarczy w Polsce.
A gdzie jest ten offset do tego złomu który był witany w Polsce rozłożeniem czerwonego
dywanu ? To był kabaret !

bolek

Data: 2010-12-04 14:34:56
Autor: K.S.
coś to brzmi mętnie !?

Cyc pisze:

Pan prezydent oglosil byl nam radosna nowine !.
Amerykanie najprawdopodobniej przychyla sie do goracych prosb naszych wladz i wykorzystaja nasz kraj jako baze dla swoich samolotow F-16 i Herkules .
Czy rzeczywiście Prezydent o to PROSIŁ?

Chwala im za to ! . Ich laskawa zgoda na nasze prosby dowodza , ze zblizamy sie do celu jakim jest ogloszenie Polski kolejnym stanem USA .
A czy nie jesteśmy już stanem UE?
I kto wie co lepsze?
I co na to Bruksela?

Mam nadzieje , ze za stacjonujac na naszym  ....? , terytorium cudzych samolotow ie bedziemy ich wlascicielom placic zbyt duzo !.
Niby słusznie jest po "naszym" ten pytajnik.
Przecież to terytorium UE.
Co na to wszystko Bruksela?
No i za ochronę chyba należy płacić?

Wystarczy , ze utrzymujemy Watykan i nie widze powodow abysmy dokladali na amerykanskie talerze desery , tymbardziej , ze inni na tym zarabiaja i to sporo .
Jak utrzymujemy Watykan?
Jest jakieś świętopietrze?

Tu przypomne , ze Amerykanie Turkom placa za swoje bazy tam rozmieszczone kwoty idace w miliardy dolarow rocznie .
Naprawdę? Płacą?
A konkretnie ile?
Na zdrowy rozum wydaje się, że to Turcy powinni coś płacić za ochronę?

Pozwoliłem sobie wyrazić kilka wątpliwości, bo jestem   "nie oczytany" w temacie, no i jestem człowiekiem prosto myślącym. Nie wykluczone że te wątpliwości są śmieszne.
K.S..

Data: 2010-12-05 11:14:19
Autor: jadrys
coś to brzmi mętnie !?
W dniu 2010-12-04 14:34, K.S. pisze:

[...]

Płacą, poszperaj w starych artykułach prasowych to sam zobaczysz. W przypadku Turcji chodzi o kwoty wyrażane w mld. $.

O jakiej ochronie mówisz? Jak chcesz mieć ochronę to sobie wynajmij najemników z zagranicy a nie łódź się że w interesie jankesów leży obrona Polskich granic.

Cieszcie sie braciszkowie !