Cieszcie się gdy was szkalują

Data: 2010-11-01 20:23:37
Autor: abc
Cieszcie się gdy was szkalują
Pan Jezus powiedział:

"Błogosławieni jesteście, gdy /ludzie/ wam urągają i prześladują was, i gdy
z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was. Cieszcie się i radujcie,
albowiem wasza nagroda wielka jest w niebie." (Mt 5:11-12)

Data: 2010-11-01 20:48:13
Autor: Grzegorz Z.
Cieszcie się gdy was szkalują

Pan Jezus powiedział:

Kłamstwo.

Nie powiedział niczego takiego. W ogóle go nie było.

Data: 2010-11-01 21:05:09
Autor: u2
W dniu 2010-11-01 20:23, abc pisze:
[...]

Póki co, ciągle mnie informują, że wygrałem wielkie nagrody, a to
e-mailami, a to sms-ami. I komu tutaj wierzyć ?

Data: 2010-11-01 22:03:15
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

[...]

A Maryna, jak jom pożondnie wychendożyłem, pedziała mi kiedysik:

"JEZUSICKU śWINTY, tak cudnie to zrobiłeś, że nowet ze zbawinio zrezygnujem, coby ztobom być"...

PS - gwoli prowdy, pedzieć wom musem, ze byłoto ze tsydzieści rockuw spowrotem...
Teroski troseckem inacej to wyglondo, ale niebedem wom scegułuw prawić...

Data: 2010-11-01 22:21:29
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek

--
Bredzisz, pastujesz i ciągle opowiadasz wierutne kłamstwa. I to z premedytacją. Piekło cię czeka, ksiądz. Ale wy, klechy, to macie zarezerwowanr specjalne miejsce w piekle.

Data: 2010-11-01 23:07:30
Autor: MH
Cieszcie się gdy was szkalują
 (Mt 5:11-12)

--
 Qede , abecadło !!!  Moi deszyfranci wymiękają !!  O co zaś tu chodzi ?! PIN
jakiś , czy bluzgi zakodowane ??

MH

Data: 2010-11-01 23:26:41
Autor: Jaksa
Cieszcie się gdy was szkalują

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.000000bb.4ccf3a22newsgate.onet.pl...
(Mt 5:11-12)

> --

Qede , abecadło !!!  Moi deszyfranci wymiękają !!  O co zaś tu chodzi ?! PIN
jakiś , czy bluzgi zakodowane ??

MH

Ze mnie żaden bibilista, ale jako człowiek tradycji łacińskiej
zgaduje że Mt od Św Mateusza a reszta to strona i wiersz.

Natomiast MH to od miękkiego huja,
czy zgadłem?

Jaksa

Data: 2010-11-01 23:44:20
Autor: Jesienny
Cieszcie się gdy was szkalują
Natomiast MH to od miękkiego huja,
czy zgadłem?

Moi sasiedzi mieli psa ktory nazywal sie Ajaks.

Twoje imie to anagram psiego imienia, zgadlem?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-11-04 01:52:46
Autor: Jaksa
On Mon, 01 Nov 2010 23:44:20 +0100, Jesienny <Kruk@pisuary.pl> wrote:

Natomiast MH to od miękkiego huja,
czy zgadłem?

Moi sasiedzi mieli psa ktory nazywal sie Ajaks.

Twoje imie to anagram psiego imienia, zgadlem?

Wykazujesz braki w wyksztalceniu Idzikowski, co typowe dla
takich jak ty komunistycznych gburow z powojennego awansu.

Lociec za parobka robil, a partia zrobila cie sekretarzem?
Sloma ci z butow wystaje i bedzie jeszcze twom wnukom
wystawac.

A, co do tego Ajaksa, to byl on bohaterem greckiej mitologii
i z psami nie mial naprawde nic do czynienia.

Jaksa jest zas prastarym imieniem zachodnio-slowianskim,
o pochodzeniu sarmacko-iranskim (aryjskim). Podobniez jak
przydomek Raksa. Ach, ty przeciez prostaku nie mozesz
wiedziec kim byla Pola Raksa!

Jaksa

Data: 2010-11-04 10:03:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vlmfd8qc1j561patlantis...
[...]

A nie mógłbyś się ode mnie odstosunkować?

Data: 2010-11-04 18:33:16
Autor:
Cieszcie się gdy was szkalują
On Thu, 4 Nov 2010 10:03:07 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

przydomek Raksa. Ach, ty przeciez prostaku nie mozesz
wiedziec kim byla Pola Raksa!

A nie mógłbyś się ode mnie odstosunkować?

 olej go sikiem prostym. nie znizaj sie do "dyskusji" z cherlakiem.

Data: 2010-11-07 13:23:26
Autor: Jaksa

========================================>>
A nie mógłbyś się ode mnie odstosunkować?

 olej go sikiem prostym. nie znizaj sie do "dyskusji" z cherlakiem.

Hmmm "silaczu", a wycisniesz ty aby chocby te 150kg na laweczce?

Jaksa

Data: 2010-11-05 01:33:57
Autor: Jaksa
On Thu, 04 Nov 2010 10:03:07 +0100, Bogdan Idzikowski  <bogdanid@sz.home.pl> wrote:

UĹźytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości  news:op.vlmfd8qc1j561patlantis...
[...]

========================================>
A nie mógłbyś się ode mnie odstosunkować?

A to ty nie jestes Jesienny?

Popatrz, Pietrzykowskiego i Kaweckiego tez mam problem
rozroznic, wy nizioly wydajecie mi sie tacy sami, jak
dwie krople gowna.

Jaksa

Data: 2010-11-02 14:07:51
Autor: dK

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ccf13be$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
Pan Jezus powiedział:

"Błogosławieni jesteście, gdy /ludzie/ wam urągają i prześladują was, i gdy
z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was.

Z jego powodu tak, ale nie z własnego.
dK

Cieszcie się gdy was szkalują