Cieszcie się gdy was szkalują

Data: 2010-11-01 22:03:15
Autor: Polok_prawdziwy
Cieszcie się gdy was szkalują
abc wrote:

Pan Jezus powiedział:

"Błogosławieni jesteście, gdy /ludzie/ wam urągają i prześladują was, i
gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was. Cieszcie się i
radujcie, albowiem wasza nagroda wielka jest w niebie." (Mt 5:11-12)

A Maryna, jak jom pożondnie wychendożyłem, pedziała mi kiedysik:

"JEZUSICKU śWINTY, tak cudnie to zrobiłeś, że nowet ze zbawinio zrezygnujem, coby ztobom być"...

PS - gwoli prowdy, pedzieć wom musem, ze byłoto ze tsydzieści rockuw spowrotem...
Teroski troseckem inacej to wyglondo, ale niebedem wom scegułuw prawić...

Cieszcie się gdy was szkalują