Cieszę się, że....

Data: 2010-11-09 09:24:15
Autor: Azor jest pedałem
Cieszę się, że....
partia Podsłuchów i Strachu konsekwentnie zmierza w polityczny niebyt. Nie mam krzty współczucia dla wyrzuconych działaczek tej antypolskiej organizacji.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-10 18:18:51
Autor: dK
Cieszę się, że....

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ibb0fh$8sc$1inews.gazeta.pl...
partia Podsłuchów i Strachu konsekwentnie zmierza w polityczny niebyt. Nie mam krzty współczucia dla wyrzuconych działaczek tej antypolskiej organizacji.

A media chcą z nich zrobić ... bohaterki... Raczej nalezy im się Trybunał za lansowanie swojego bożka wyborczego....

dK

Cieszę się, że....