Cieszy mnie porażka SLD. Lizanie dupy katabasów się nie opłaca!

Data: 2011-10-10 09:17:29
Autor: sofu
Cieszy mnie porażka SLD. Lizanie dupy katabasów się nie opłaca!
Jak w temacie.
Elektorat SLD się zmniejsza. Jedni poszli do piachu albo srają po siebie, inni się zawiedli i głosowali już tylko z nawyku.
W każdym razie ta bezideowa od lat partia straciła głosy tych, których bez trudu mogła mieć gdyby choc troche jej polityka była wierna swojej nazwie.

sofu

Cieszy mnie porażka SLD. Lizanie dupy katabasów się nie opłaca!