Cieszyn -> Słowacja -> Wiedeń. Czeska winieta?

Data: 2009-03-04 07:07:33
Autor: GreGG
Cieszyn -> Słowacja -> Wiedeń. Czeska winieta?
andreas pisze:
Witam.

ViaMichelin radzi mi jechać z Katowic do Wiednia przez Cieszyn a potem Słowację i każe kupić czesk±, słowack± i austriacka winietę.
Słusznie radzi? Rzeczywi¶cie na tym kawałku Czech wjadę na płatn± autostradę?
Proponujecie może jak±¶ inn± drogę? Za dawnych czasów jechałem na Wiedeń przez Brno.

ViaMichelin radzi do d...y. Raz się dałem nabrać.

Dopóki nie wybuduj± autostrady do Żiliny, nie ma co się tam pchać. JedĽ na Cieszyn, Brno.
Będziesz miał prawie cały czas dwupasmówkę, bo Czesi już chyba ostatni odcinek 10 km do
Cieszyna ukończyli (ale może się mylę). Jedyna męka to jazda od granicy do Wiednia, musisz
przyj±ć godzinę, bo Austriacy zaspali i dopiero przed półtora roku zaczęli tam budować autostradę...

Data: 2009-03-04 08:29:54
Autor: Usrobo
GreGG pisze:
andreas pisze:
[...]

cały ¶l±sk jezdzi przez brno
ale za cieszynem jest kawałek zwykłej drogi potem wskakujesz na autostradę i jedziesz prawie az do austriackiej granicy
potem znowu kawałek drogi 1 pasmowej przez granicę i ok 30km juz w austrii wskakujesz na autostrade

droga alternatywna przez słowację
w cieszynie kręcisz w lewo na Mosty u Jablonkowa i na Słowację
potem lecisz elegancko do bratysławy, wiekszosc drogi to juz nowa autostrada. praktycznie tylko przy Cadcy nie ma autostrady

michal

Data: 2009-03-04 10:12:33
Autor: JKK
Cieszyn -> Słowacja -> Wiedeń. Czeska winiet a?

Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:golalj$dvf$1news.onet.pl...
ale za cieszynem jest kawałek zwykłej drogi

Mówisz o starej drodze ?
IMHO trzeba się teraz nieĽle nakombinować,
żeby trafić na star± drogę do Frydka-Mistka
i unikn±ć płacenia winiety na tym odcinku
- znaki od razu "wyrzucaj±" gdzie¶ w bok,
na now± drogę, gdzie już winieta jest wymagana.

Pzdr

JKK

Cieszyn -> Słowacja -> Wiedeń. Czeska winieta?