[OT] Cięta riposta Urala (psx extreme) na artykuł z onet.pl

Data: 2009-12-10 11:43:08
Autor: dziki
[OT] Cięta riposta Urala (psx extreme) na artykuł z onet.pl
Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:hfm0bk$fbf$1achot.icm.edu.pl...

Mity na temat konsol
http://gry.onet.pl/28061,1587140,1,artykul.html
Obalamy mity na temat Pecetów
http://gry.onet.pl/28061,1588714,1,artykul.html

takie bzdury zwykle pisza ci co nie maja stycznosci z dana platforma. Np. nie mam konsoli, ale wiem najlepiej, ze gry na nie sa dla dzieci, albo nie mam PieCa, ale wiem, ze wszystkie gry sie wieszaja, albo nie chca sie odpalic bez grzebania recznie w rejestrach, czy jakichs plikach ini.

pozdrawiam,
dziki.

[OT] Cięta riposta Urala (psx extreme) na artykuł z onet.pl