Ciężki żywot kierowcy...

Data: 2016-11-18 23:05:06
Autor: Przyjazny
Ciężki żywot kierowcy...
On 2016-11-18 18:12, re <re@re.invalid> wrote:
Witajcie

Skończył mi się płyn w spryskiwaczu :-)

I zamierzam dokupić, ale ... no nie wiem jaki poza tym, że zimowy. W sumie jak chodzi o wydatek to nie ma to kompletnie żadnego znaczenia, ale mówią, że z metanolem zły, ale dobry, więc sam nie wiem. Może sobie popieprzymy trochę o płynach do spryskiwaczy ? :-)

Znalazłem np taki ranking http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/9vg

Od jest starszy od Internetu ;-). Generalnie na oko parametry na
etykietkach lepsze, a w praktyce słabsze, większość płynów z napisem
-20/-22/-25 przy -20 mi zamarzała 2 lata temu. Ja kupuję najtańszy jaki mogę dostać, chociaż często trzeba czekać do po
świętach, raczej nie płacę więcej niż 2zł za litr.

Data: 2016-11-19 14:19:50
Autor: re
Ciężki żywot kierowcy...

Użytkownik "Przyjazny"

[...]

-- -
Najnowszy nie jest, ale całkiem archaiczny też nie. Jak ktoś zna lepszy to niech poda.

Generalnie na oko parametry na
etykietkach lepsze, a w praktyce słabsze, większość płynów z napisem
-20/-22/-25 przy -20 mi zamarzała 2 lata temu.
-- -
A gdzie Ci zamarzał ? Bo czynnik zapobiegający zamarzaniu może odparowywać.

Ja kupuję najtańszy jaki mogę dostać, chociaż często trzeba czekać do po
świętach, raczej nie płacę więcej niż 2zł za litr.
-- - Też bym chciał za tyle kupować, ale zwykle w sklepach kosztują jednak powyżej 10 zł/5 l

Data: 2016-11-21 11:02:02
Autor: J.F.
Ciężki żywot kierowcy...
Użytkownik "Przyjazny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o0o1f2$v80$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Na szybie, bo chyba nie w zbiorniku ?

Na szybie inna rozmowa, moze zamarzac.

Sa testery plynow - takie aerometry. Na plynie z wody i etanolu raczej sie sprawdzaja.
Mam wrazenie, ze ostatnio nie oszukuja na plynach w supermarketach ... taki -22 probe zamrazarki wytrzyma.

J.

Data: 2016-11-21 18:36:58
Autor: Przyjazny
Ciężki żywot kierowcy...
On 2016-11-21 10:02, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

W przewodach.

Na szybie inna rozmowa, moze zamarzac.

Na szybie to w ogóle dziwne warunki panują (i w dyszach też).

Sa testery plynow - takie aerometry. Na plynie z wody i etanolu raczej sie sprawdzaja.

Po chwilowej zmianie zwyczajów producentów znów większość płynów które
kupuję ma napisane że zawierają metanol, więc raczej nie będą
wiarygodne.

Mam wrazenie, ze ostatnio nie oszukuja na plynach w supermarketach ... taki -22 probe zamrazarki wytrzyma.

-22 to mało kto ma w zamrażarce, w szczególności przy prawdziwych -22 w
zamrażarce lodów nie da się wydłubać z pojemnika.

Ciężki żywot kierowcy...