Ciężkie czasy...

Data: 2018-08-02 12:59:55
Autor: Robert Wańkowski
Ciężkie czasy...

Smartfon czerpie czas z 'pool.ntp.org'
A tablet skąd czerpie informacje? Bo mój widzę, że 10 minut jest do przodu.
Tablet bez SIM-a.
Patrzyłem czy są jakieś aplikacje. Ale nie widzę. Czy to podobny problem (root), który sprawia, że nie ma aplikacji z radiem FM (nie internetowym).

Robert

Data: 2018-08-02 14:10:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ciężkie czasy...
Robert Wańkowski wrote:

A tablet skąd czerpie informacje?

Może czerpać z GPS. Mój tak miał.

Tablet bez SIM-a.

Patrzyłem czy są jakieś aplikacje. Ale
nie widzę. Czy to podobny problem (root), który sprawia, że nie ma aplikacji z radiem FM (nie internetowym).

Chyba bez roota nie przestawisz czasu.
Ale możesz przynajmniej sprawdzić, jaki jest naprawdę.

Brak roota ma dobrą ;) stronę -- offsety pokazują stabilność łącza.

-=-

Jedna stacja pogody jest w garażu, więc  jej nie sprawdzam.

Jedna nie zsynchronizowała się do tej pory, więc jej nie sprawdzam.

Pozostałe trzy pokazują czas zgodny ze wskazaniami zegarka
 synchronizowanego z Toruniem.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --