Ciężkie życie komunisty

Data: 2011-08-19 09:48:56
Autor: rAzor
Ciężkie życie komunisty
http://wyborcza.pl/1,75248,10135826,SLD_pyta__jak_zyc.html

'Jak żyć, panie premierze?'' - mają pytać premiera Donalda Tuska zwykli Polacy w spotach wyborczych SLD.
Odpowiedź jest bardzo prosta: tak jak posłowie SLD. Na koszt społeczeństwa.

--

rAzor

Data: 2011-08-19 11:13:50
Autor: rAzor
Uwaga GWno

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e2817$0$3492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ty dupku pierdzielisz? Nie mam nic wspólnego z GW-nem. Jeżeli ktoś ma to predzej ty. Czy jesteś aż takim tumanem, że nie rozumiesz o co chodzi? No i powiedz dlaczego tak nagle bronisz SLD? Jesteś zapiździałym, starym komuchem!

--

rAzor

Data: 2011-08-19 02:38:23
Autor: zbig
Uwaga GWno
On 19 Sie, 11:13, "rAzor" <porucznik.rzew...@kobyla.ru> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4e4e2817$0$3492$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
predzej ty. Czy jesteś aż takim tumanem, że nie rozumiesz o co chodzi? No i
powiedz dlaczego tak nagle bronisz SLD? Jesteś zapiździałym, starym

Długo cie nie było, ja też od paru miesięcy prawie tu nie zaglądam,
ale co do jednego nie mam wątpliwości ten stary zapiździały komuch to
twój duchowy brat serdeczny. Możecie sobie dać buzi.
PS
Co tam u Romana de Zoo?
Szykuje się jakiś wielki come back?

Data: 2011-08-19 11:51:16
Autor: rAzor
Uwaga GWno

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c2d686eb-4f6c-4dd1-ad9a-91b0ac4a90f6b8g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

ale co do jednego nie mam wątpliwości ten stary zapiździały komuch to
twój duchowy brat serdeczny. Możecie sobie dać buzi.

U2 to mój brat w wierze? Ten cymbał! Nigdy! Ty mu daj buzi skoro lubisz karpia w stylu Breżniewa! Roman ma się dobrze. W dupie ma politykę. Skończył z tym gównem. Nie dał się wrobić w powroty. Nie chce skończyć jak Lepper.

--

rAzor

Data: 2011-08-19 12:08:59
Autor: Grzegorz Z.
Uwaga GWno
rAzor napisał:

Roman ma się dobrze. W dupie ma politykę. Skończył z tym gównem. Nie dał się wrobić w powroty. Nie chce skończyć jak Lepper.

Chwilowo zajęty jest wyłapywaniem antysemitów.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 11:18:52
Autor: rAzor
Uwaga GWno

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e2984$0$3492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Durniu komuszy. Nie potrafisz sklecić zdania więc wypierdalaj na drzewo ty zboku!

--

rAzor

Data: 2011-08-19 12:46:19
Autor: boukun
Ciężkie życie komunisty

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.ru> napisał w wiadomości news:4e4e1568$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale jak zrobić, żeby to było możliwe, żeby całe społeczeństwo żyło na swój koszt? Żeby skurwysyny u władzy przestały z nas pić krew?

boukun

Data: 2011-08-19 14:31:40
Autor: stevep
Ciężkie życie komunisty
Dnia 19-08-2011 o 09:48:56 rAzor <porucznik.rzewski@kobyla.ru> napisał(a):

[...]

A najlepiej niech się wroci do przedszkola, tam pani weźmie go za rączkę i  pogładzi po główce.

--
stevep

Ciężkie życie komunisty