Ciezko jest zostac zydowskim swietym

Data: 2011-01-15 21:36:04
Autor: Kontroler Ruchu
Ciezko jest zostac zydowskim swietym

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:igspcp$42d$1mx1.internetia.pl...
Walentyn hrabia Potocki, znany takze jako Abraham ben Abraham (ur.
okolo 1720, zm. 24 maja 1749 w Wilnie) to jedyny polski arystokrata,
ktory oficjalnie zmienil wyznanie z katolicyzmu na judaizm.
W tradycji zydowskiej uznawany jest za meczennika za wiare (zginal
spalony zywcem na stosie).

Słuchaj no boukun, skoro wszyscy są żydami to kim ty jesteś?

Data: 2011-01-15 21:49:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kontroler Ruchu" <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał w wiadomości news:4d32054d$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przecież to nastojaszczyj jewriej. Jak w filmie "Cud purymowy"!

Data: 2011-01-15 22:42:41
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d32087c$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Akurat dobry film dla tępych goi...

boukun

Data: 2011-01-16 03:29:24
Autor:
> [...]

> Użytkownik "Kontroler Ruchu" <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał w wiadomości

> Przecież to nastojaszczyj jewriej. Jak w filmie "Cud purymowy"!

Skoro film uwazasz za dobry, wiec jest dobry i dla ciebie, wiec to znaczy ze
jestes tepym gojem? ;) --

Data: 2011-01-16 12:05:54
Autor: boukun

Użytkownik <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igtomk$fne$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Akurat dobry film dla tępych goi...

Skoro film uwazasz za dobry, wiec jest dobry i dla ciebie, wiec to znaczy ze

Ty nic nie kumasz, film jest akurat dobry dla ciebie...
Takim prymitywnym filmikiem chcą zamknąć gęby Polakom, którzy wskazują, że Polską rządzą zakonspirowani Żydzi... świadomi swojej przynależności narodowej...

boukun

Data: 2011-01-16 23:21:49
Autor:
> [...]

Takim prymitywnym filmikiem chcą zamknąć gęby Polakom, którzy wskazują, że Polską rządzą zakonspirowani Żydzi... świadomi swojej przynależności narodowej...

Prosze: przekaz kontakt ze mna komus ponad soba, zbyt zalatujesz cebula tych,
z ktorymi walczysz ;)

Data: 2011-01-15 22:43:44
Autor: boukun
[...]

Polak z krwi i kości, wzorcowy przykład prawdziwego Polaka...

boukun

Data: 2011-01-16 03:27:52
Autor:
Ciezko jest zostac zydowskim swietym

> Słuchaj no boukun, skoro wszyscy są żydami to kim ty jesteś?

Polak z krwi i kości, wzorcowy przykład prawdziwego Polaka...

A poniewaz -jak wykazaly badania genetyczne- wszyscy ludzie na calej planecie
sa ze soba spokrewnieni najdalej do 7 pokolenia wstecz to i jestes krewnym
wszystkich istniejacych obecnie zydow. Gratuluje czystosci rasowej ;P

Data: 2011-01-16 12:09:41
Autor: boukun

Użytkownik <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igtojo$fks$1inews.gazeta.pl...

> [...]

sa ze soba spokrewnieni najdalej do 7 pokolenia wstecz to i jestes krewnym
wszystkich istniejacych obecnie zydow. Gratuluje czystosci rasowej ;P

Pierdolenie kotka, za pomocą młotka. Polak wie, że jest Polakiem, Żyd wie, że jest Żydem...
Tożsamości narodowościowej swoich rodziców nie można zakłamać ani zdradzić... Każdy człowiek do jakiejś tożsamości narodowościowej się poczuwa, jednym z tego kryteriów jest język, którym sie posługuje od urodzenia, ale to kryterium akurat nie jest zasadą stwierdzającą o przynależności narodowej....

boukun

Ciezko jest zostac zydowskim swietym