Ciezko jest zostac zydowskim swietym

Data: 2011-01-16 05:29:11
Autor: Alex
Ciezko jest zostac zydowskim swietym

Bokun , czyś pan na łeb upadł.
Przecież w tym teście o "Potockim" nie ma jednego prawdziwego
zdania, co jest łatwe do ustalnia dla środnio kumatego
maturzysty.
Panie!
Weź pan jakieś książki i się doucz jak wyglądało życie w Rzeczypospolitej
w osiemnastym wieku.
Sytuacje opisane są po prostu niemożliwe, a zwałszcza w przypadku arystokraty.
Nie wiem kto i po co pisze takie brednie, to jednak na Panu ciąży odpowiedzialność
za ich rozpowszechnianie.

Alex

Data: 2011-01-16 12:13:09
Autor: boukun

Użytkownik "Alex" <parus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d32742a$1$2447$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Za czasów sanacji Polską rządzili Żydzi, tzw, szlachta mojżeszowa. Ich potomkowie rządzą Polską do dziś, z nadania dziedzicznego...

boukun

Ciezko jest zostac zydowskim swietym