Ciężko się zmienia biegi - przyczyna?

Data: 2009-08-08 01:37:15
Autor: mic49
Ciężko się zmienia biegi - przyczyna?
....a dokładnie - nie lekko, bo ciężko to za mocno powiedziane. Dotyczy
to właśnie odebranej z salonu Toyoty. Oczywiście jak "nie lekko"
zmienia się biegi jest to pojęcie względne, ale jeździłem np. VW czy
inną Toyotą i tam było lżej.

Czy nowe Toyoty tak już mają? Czy przyczyna jest gdzie indziej?

Michał

Data: 2009-08-08 01:40:57
Autor: mic49
Ciężko się zmienia biegi - przyczyna?
Jeszcze jeden opis, co by lepiej to zobrazować. Objaw przypomina
zachowanie jakiegoś drążka zbyt mocno przykręconego do podstawy.
Wszystkie biegi wchodzą, jak trzeba, ale po prostu jestem
przyzwyczajony do lekkiej zmiany biegów. A tu - jakby było to zbyt
mocno skręcone.

Michał

Data: 2009-08-08 10:42:00
Autor: CSM
Ciężko się zmienia biegi - przyczyna?
Czy nowe Toyoty tak już mają? Czy przyczyna jest gdzie indziej?

Niestety. ;)

Data: 2009-08-08 02:57:03
Autor: mic49
On 8 Sie, 10:42, "CSM" <trust_...@mail.com> wrote:
> Czy nowe Toyoty tak już mają? Czy przyczyna jest gdzie indziej?

Niestety. ;)

Ale to przypadłość nowych samochodów jakoś ostatnio, bo miałem okazję
przejechać się na przykłąd RAV4 z zeszłego roku i tutaj tego problemu
nie ma.

Michał

Ciężko się zmienia biegi - przyczyna?