Cimoszewicz: Język Kaczyńskiego to język głupiego kaznodziei.

Data: 2010-11-05 13:13:47
Autor: Dobrodziej
Cimoszewicz: Język Kaczyńskiego to język głupiego kaznodziei.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ib0c9i$o3m$1inews.gazeta.pl...
- Mam nadzieję, że Kaczyński będzie ponosił kolejne porażki. Jego język, to język głupiego kaznodziei, a nie mądrego polityka - mówi Włodzimierz Cimoszewicz "Gazecie Wyborczej".

Nie powiedział nic nowego.

d.

Data: 2010-11-05 13:17:25
Autor: MH
> [...]

>- Mam nadzieję, że Kaczyński będzie ponosił kolejne porażki. Jego język, to >język głupiego kaznodziei, a nie mądrego polityka - mówi Włodzimierz >Cimoszewicz "Gazecie Wyborczej".

=================

Leń żeś jest Waść Dobrodzieju !!  Zadnego komentarza , itede , itepe ...
A zresztą , też mi się nie chce. Cimosiewicz ujął sedno sprawy..

MH

Data: 2010-11-05 13:48:41
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.0000027e.4cd3f5d5newsgate.onet.pl...

> [...]

Leń żeś jest Waść Dobrodzieju !!  Zadnego komentarza , itede , itepe ...
A zresztą , też mi się nie chce. Cimosiewicz ujął sedno sprawy..

Nic nowego bo wszyscy wiedzą co to za jeden ten Kaczyński Jarosław.

d.

Cimoszewicz: Język Kaczyńskiego to język głupiego kaznodziei.