Cimoszewicz komentuje ustawę 447

Data: 2019-05-21 22:50:01
Autor: boukun
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
Bronimy tego, co się komuś należy

- W naszym kraju za cnotę uważa się obronę tego, żeby nie zwrócić tego co się komuś należy tylko dlatego, że był Żydem, do tego ofiarą holokaustu - stwierdził w rozmowie z TVN24 były premier Włodzimierz Cimoszewicz. Internet błyskawicznie zareagował na komentarz kandydata w nadchodzących wyborach do Parlamentu Europejskiego.

Włodzimierz Cimoszewicz startuje z pierwszego miejsca w Warszawie z list Koalicji Europejskiej. Jego komentarz dot. amerykańskiej ustawy 447 obił się szerokim echem wśród polityków oraz komentatorów życia politycznego.

"Ciekawy twist, Koalicja Europejska chce zwracać mienie bezspadkowe?" - pytał na Twitterze Sebastian Kaleta z Prawa i Sprawiedliwości.

"PO chce płacić za mienie bezspadkowe zgodnie z ,,Deklaracją Terezińską" zaakceptowaną przez rząd PO w 2009. Czyli Polska ma płacić za to, że była ofiarą II Wojny Światowej?" - pisał na Facebooku wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki.

Słowa byłego premiera skomentował także przewodniczący komisji ds. VAT Marcin Horała. "Komuna ma to we krwi: zawsze, w każdej sprawie, przeciw Polsce" - stwierdził poseł PiS.

"Co za...Platfofmie gratulujemy kandydata" - napisała na Twitterze blogerka Kataryna.

Ustawa 447 - o co chodzi?

W maju 2018 roku prezydent USA Donald Trump podpisał ustawę dotyczącą zwrotu mienia ofiarom Holokaustu, które w wyniku wojny utraciły swoją własność. Chodzi głównie o odzyskanie dzieł sztuki oraz prywatnego i komunalnego mienia przejętego siłą, skradzionego lub oddanego pod presją w czasie Holokaustu.

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Zgodnie z decyzją prezydenta, Polacy pójdą do urn 26 maja. W głosowaniu zostanie wyłonionych 51 europosłów. Na terenie całej Unii Europejskiej wybory będą się odbywać pomiędzy 23 a 26 maja. W nowej kadencji zasiądzie łącznie 751 eurodeputowanych.

https://wiadomosci.wp.pl/cimoszewicz-komentuje-ustawe-447-bronimy-tego-co-sie-komus-nalezy-6383482757085313a

Obserwator j
41 min. temu

Człowieku ,tu zwracam się do Cimoszewicza. Miej honor i przyznaj się do zdarzenia na przejściu dla pieszych w Hajnówce. A do tego momentu zamilcz.

Junak z Polski
39 min. temu

A to się odkrył p. Cimoszewicz i jego koalicja. Komuniści, jak wynika z historii zawsze mieli tendecje do grabienia lub rozdawania nieswojo mienia.

lutek
34 min. temu

Czy ja całe życie muszę oglądać tych skompromitowanych PZPR-owców, którzy za komuny zagarniali pod siebie ile wlezie tymi łapkami przedsiębiorczo-zasiębiorczymi mający gęby pełne frazesów i socjalistycznych haseł a teraz robiących za obrońców demokracji?!

George
6 min. temu

PANIE CIMOSZEWICZ ZAPLAC ZYDOM Z WLASNEJ KIESZENI.A SWOJA DROGA NA CZYICH USLUGACH JESTES????KOGO WSPIERASZ ????A MOZE JUZ W KE USTALILISCIE PP CICHU CO ZROBICIE JAK WYGRACIE TAK SAMO JAK Z LGBT?????DLA MNIE JESTESCIE PO PROSTU KLAMCAMI I ZDRAJCAMI

qsd
7 min. temu

To jest program wyborczy POKO , GRATULUJĘ !1

onucowe gremia
8 min. temu

I wszystko jasne .głosujcie na POKO a poźniej nie płaczcie że będą wszystko oddawać żydom CO CHCĄ , bo oni tupią nóżkami bo NIEMCY na nich się wypieli. Ile można kogoś doić .Teraz chcą doić Polskę a pan Cimoszewicz temu klaszcze.BRAWO PANIE SCHETYNA.WSZYSTKO JASNE.gratuluje koalicjanta.TO ZDRADA

Data: 2019-05-21 14:59:02
Autor: Zenek Kapelinder
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
Moze to i dobrze ze ma raka.

Data: 2019-05-21 19:46:58
Autor: japanizer
On Wednesday, May 22, 2019 at 5:50:02 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Ale przedwyborcza sraczka wśród Pedofilów i Sutanników (PiS)! A jak sraczka, to zaczyna się łganie, kłamanie i opluwanie.

A tu co naprawdę powiedział Cimoszewicz:

https://www.rp.pl/Konflikt-Polska-Izrael/190529819-Cimoszewicz-Swiatowe-organizacje-zydowskie-nie-maja-prawa-sciagania-mienia-bezspadkowego.html

  - Czynienie rejwachu wokół rzekomych roszczeń światowych organizacji   żydowskich jest kompletnym nieporozumieniem, jest oszukiwaniem ludzi.. Nikt nie   ma możliwości ściągania tego mienia, włącznie z najpoważniejszymi światowymi   organizacjami żydowskimi. Dlatego że nie mają takiego prawa - stwierdził   Włodzimierz Cimoszewicz, komentując tzw. ustawę 447.

Data: 2019-05-22 07:26:59
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Jakie jest rodowe nazwisko Cimoszewicza?

boukun

Data: 2019-05-22 01:54:08
Autor: Jacek Bialy
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
   -- Jakie jest rodowe nazwisko Cimoszewicza?

 ?????????

Data: 2019-05-22 03:13:05
Autor: Zenek Kapelinder
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
Podobno ?????????.

Data: 2019-05-22 03:24:51
Autor: Jacek Bialy
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
        ?????????

Nu, Zenuś..  Europejscy Żydzi nie mieli hebrajskich nazwisk.

JB

Data: 2019-05-22 19:02:52
Autor: boukun
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
Użytkownik "Jacek Bialy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3a439a26-3a3f-4fa5-b115-eec5e0c884a3@googlegroups.com...

        ?????????

Nu, Zenuś..  Europejscy Żydzi nie mieli hebrajskich nazwisk.

JB
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A Goldschmidt? (Goldszmid)...

boukun

Data: 2019-05-22 11:16:31
Autor: Pisiorowy Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> stwierdził w rozmowie z TVN24 były premier Włodzimierz Cimoszewicz.

Jakie jest rodowe nazwisko Cimoszewicza?

bekon, znowu okazałeś się kłamiącym śmieciem i tyle

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-21 23:46:56
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

masz pechunia bekon, bo widziałem ten wywiad

cimoszewicz wyraźnie powiedział, że mienie spadkowe należy oddać spadkobiercom
wyraźnie też powiedział, że mienie bezspadkowe jest własnością państwa
polskiego i nikt go nam nie ma prawa i nie może zabrać

cóż bekon, skończyłeś edukację na podstawówce więc najwyraźniej nie rozumiesz
po polsku

Data: 2019-05-22 00:56:39
Autor: boukun
Użytkownik "Pisiorowy Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chcesz powiedzieć, że wp kłamie?

boukun

Data: 2019-05-22 11:14:47
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Parlamentu Europejskiego.

masz pechunia bekon, bo widziałem ten wywiad

nie wiem co tam wp.pl naskrobała
chcę powiedzieć że nie rozumiesz co mówił
ale to normalne u folksdojczów

Data: 2019-05-22 19:01:27
Autor: boukun
Użytkownik "Pisiorowy Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2n4aee1b948agrlb22ihjbc1bckcvtpqc2@4ax.com...

> [...]

Chcesz powiedzieć, że wp kłamie?

nie wiem co tam wp.pl naskrobała
chcę powiedzieć że nie rozumiesz co mówił

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

TW Carex jest na dodatek folksdeutschem?

boukun

Data: 2019-05-24 00:05:21
Autor: Pisiorowy Escobar
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
Wed, 22 May 2019 19:01:27 +0200, w <qc3v96$e0h$1@gioia.aioe.org>, "boukun"
<boukun@gmail.com> napisał(-a):

TW Carex jest na dodatek folksdeutschem?

ty

Data: 2019-05-22 02:04:36
Autor: Bruno Brunowski
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
W dniu wtorek, 21 maja 2019 22:50:02 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
To teraz może porozmawiamy o tym co tak właściwie Cimoszewicz powiedział, bez pisiorskich skrótów myślowych:
"- Są nierozwiązane problemy reprywatyzacji generalnie i zwrotu indywidualnego prywatnego mienia osób narodowości żydowskiej będących mieszkańcami czy po prostu obywatelami naszego kraju, ofiar holokaustu. Nikt, ani Morawiecki, ani Kaczyński, nie odbierze spadkobiercom tych osób prawa do stawania przed sądem i dochodzenia swojej własności, bo prawo własności jest gwarantowane przez konstytucję - zauważył. - Innym problemem jest tak zwana kwestia mienia bezspadkowego, tam gdzie nie ma ludzi, którzy mogą udowodnić swój tytuł do spadkobrania. Otóż takie mienie na podstawie komunistycznego dekretu o nacjonalizacji mienia niemieckiego, stało się własnością państwa polskiego i pozostanie własnością państwa polskiego - podkreślił. - Czynienie rejwachu wokół rzekomych roszczeń światowych organizacji żydowskich jest kompletnym nieporozumieniem, jest oszukiwaniem ludzi. Nikt nie ma możliwości ściągania tego mienia, włącznie z najpoważniejszymi światowymi organizacjami żydowskimi. Dlatego, że nie mają takiego prawa. Prawo wynika z reguł dziedziczenia i spadkobrania. Jeśli nie ma spadkobierców, to w tym przypadku ono pozostaje własnością państwa polskiego - mówił Cimoszewicz. Kandydat KE z Warszawy "kłamstwem" nazwał retorykę prawicy dotyczącą tzw. ustawy 447. - Czy ktoś dlatego, że był Żydem, był gorszym właścicielem domu w polskim mieście, niż ktoś, kto był Polakiem etnicznym? Był takim samym obywatelem z takimi samymi prawami naszego państwa. Jego synowie, wnukowie czy prawnukowie mają dokładnie taki sam tytuł, jak prawnukowie polskiego właściciela domu - zwrócił uwagę." https://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/wlodzimierz-cimoszewicz-o-jawnosci-majatku-mateusza-morawieckiego,937650.html Dodatkowo, pisiory próbują odwrócić uwagę od reszty wypowiedzi Cimoszewicza, w której rozjechał "działkowca" Morawieckiego i nowelizację Kodeksu Karnego autorstwa Ziobry. --
Bruno

Data: 2019-05-22 09:29:14
Autor: Bytomir Szimoza
1/2 prawdy = całe kłamstwo Bruno Brunowski napisał:

[...]

Półprawda.
ctrl+v

cyt.
447 dot. państw włącznie z PL które podpisały deklaracje terezińską
i to jest bardzo bolesna rzecz
od 16 minuty
https://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/wlodzimierz-cimoszewicz-o-jawnosci-majatku-mateusza-morawieckiego,937650.html

A deklaracja jest jasna:
.... pkt2
cyt.
 prywatnymi  roszczeniami  ofiar
Holokaustu  (Shoah)  dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
spadkobierców lub ich następców

Data: 2019-05-22 09:52:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 maja 2019 18:29:15 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
> [...]

cyt.
 prywatnymi  roszczeniami  ofiar
Holokaustu  (Shoah)  dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,

Ty mi tu nie jedź Kaczyńskim i jednym pasującym ci do wywodu zdaniem. Cimoszewicz wyraźnie powiedział jaki jest w Polsce status mienia bezspadkowego i dlaczego go nie oddamy.
A spadkobiercom mienie się należy niezależnie od tego czy są Żydami czy Polakami.

--
Bruno

Data: 2019-05-22 10:19:53
Autor: Zenek Kapelinder
Cimoszewicz komentuje ustawę 447
Jak oni mowia ze nie oddadza to tylko mowia. Nie wierze ani Kaczynskiemu ani Morawieckiemu i reszcie oPOzycyjnej psiarni. Gdy narodowcy mowia ze nie oddadza to im wierze. Dlatego dostana moj glos.

Data: 2019-05-24 00:06:07
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak oni mowia ze nie oddadza to tylko mowia. Nie wierze ani Kaczynskiemu ani Morawieckiemu i reszcie oPOzycyjnej psiarni. Gdy narodowcy mowia ze nie oddadza to im wierze. Dlatego dostana moj glos.

zdrajca

Data: 2019-05-22 11:17:04
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]