Cimoszewicz lepszego sortu

Data: 2019-05-29 09:25:48
Autor: boukun
Cimoszewicz lepszego sortu
Nowa afera w szpitalu MSWiA. Wyrzucili pacjenta na korytarz, bo przyjechał polityk

Warszawski szpital MSWiA ma dzielić pacjentów na lepszy i gorszy sort. Kiedy do kliniki trafia polityk, potrafią wyrzucić innego chorego na korytarz lub straszyć go wywiezieniem pod bramę. Wirtualna Polska dotarła do skarg i doniesień składanych do Izby Lekarskiej oraz prokuratury przez rodziny pacjentów.

Szpital MSWiA w Warszawie zapewnia opiekę medyczną członkom rządu i parlamentu oraz dyplomatom. Leczą się tam również tysiące przeciętnych zjadaczy chleba, co - jak się okazuje - może wywołać konflikty.

Najbardziej bulwersujące zdarzenie miało dotyczyć pobytu w tej klinice Włodzimierza Cimoszewicza, byłego wicepremiera, który zdobył mandat europosła w ostatnich wyborach do Europarlamentu. Córka pacjenta miała być świadkiem, jak personel szpitala wyrzuca z izolatki bezbronnego, ciężko chorego mężczyznę. Na miejsce jego łóżka wniesiono skórzany fotel, aby polityk mógł komfortowo czekać na własne badanie.

Skarga na gorsze traktowanie

"Bardzo proszę o wzięcie pod uwagę, że prof. (...) inaczej traktuje zwykłych ludzi, a inaczej celebrytów i polityków, których widzieliśmy, podczas gdy tata leżał w szpitalu. Rozumiem, że są to osoby, które zasługują na szczególne traktowanie. Jako przykład przytoczę pobyt Pana Cimoszewicza" - czytamy w skardze skierowanej do Izby Lekarskiej w Warszawie.

Dalej rodzina opisuje: "Cimoszewicz został przywieziony na noszach, ale był przytomny i zszedł z noszy o własnych nogach. Przed jego przyjazdem wywieziono z izolatki człowieka, który przez wiele tygodni leżał wyczerpany. Był zarażony bakterią szpitalną, miał niekończące się biegunki i schudł do 40 kg. Pacjent ten wymagał monitorowania, a został wywieziony na salę pooperacyjną bez monitorów. Izolatka została zwolniona dla pana Cimoszewicza, który posiedział dwie godziny w skórzanym fotelu i wyszedł pełny sił o własnych nogach ze szpitala".

Sytuacja miała miejsce w styczniu 2016 roku. Rodzina pacjenta opisywała w skardze nieprawidłowości w funkcjonowaniu oddziału kardiologii. Senior tej rodziny zmarł na skutek infekcji wyjątkowo groźnymi bakteriami, którymi miał zakazić się w szpitalu. W tej sprawie Prokuratura Okręgowa prowadzi śledztwo.

Pacjent wyniesiony na korytarz. "Blokuje miejsce moich pacjentów"

Całą sprawę można by ocenić jako emocjonalną skargę po śmierci bliskiej osoby, gdyby nie niemal identyczna sytuacja przedstawiona przez kolejną rodzinę. Pacjent Andrzej W. najpierw przeszedł zabieg kardiochirurgiczny, a po operacji pojawiła się infekcja bakterii Klebsiella Pneumoniae oraz E.coli (rodzina twierdzi, że stało się to z winy personelu, po serii zakażeń w całym szpitalu).

"Tata był leczony antybiotykami ostatniej szansy. Po przebytej operacji był żywcem zjadany przez bakterie. Osłabiony organizm nie miał szansy się zregenerować" - opisuje w skardze córka pacjenta.

Kiedy rokowania co do stanu zdrowia Andrzeja W. się pogorszyły, personel oddziału zdecydował o odłączeniu mężczyzny od urządzeń monitorujących i wystawieniu go wraz z łóżkiem na korytarz. Szef oddziału zażądał, aby rodzina zabrała pacjenta do zakładu opiekuńczo-leczniczego (w skrócie ZOL).

"Albo zabieracie ojca do ZOL-u albo wystawię go wam pod bramę. Nie mogę go trzymać dłużej, ponieważ blokuje miejsca moim pacjentom" - miał powiedzieć przez telefon szef kliniki.

U leżącego już na korytarzu Andrzeja W. doszło do zatrzymania akcji serca. Wówczas udało się go jednak utrzymać przy życiu. Wkrótce po przeniesieniu do zakładu opieki zmarł. Rodzina oburzona traktowaniem chorego złożyła doniesienie w prokuraturze oraz skargę do Izby Lekarskiej.
Szpital zapewnia. Pacjenci są traktowani z należytym szacunkiem

Mimo kilku prób nie udało nam się skontaktować z Włodzimierzem Cimoszewiczem. Być może polityk nie miał nawet świadomości, co działo się, kiedy przybył do szpitala. Centralny Szpital Kliniczny MSWiA nie odpowiedział na pytania Wirtualnej Polski. Z kolei biuro prasowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdziło, że potrzebuje więcej czasu na wyjaśnienie sprawy.

Jak udało nam się dowiedzieć, po śmierci Andrzeja W. doszło do interwencji Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie. Szpital wszczął wewnętrzne dochodzenie. Z jego ustaleń wynika, że nie popełniono żadnych uchybień. Rodziny i pacjenci byli traktowani z należytym szacunkiem. Lekarze tłumaczyli, że pacjenta przeniesiono na korytarz, aby "pozostawał w zasięgu wzroku personelu pielęgniarskiego, ponieważ był zdezorientowany i pobudzony".

Z kolei krytykowany profesor oświadczył, że nie przypomina sobie rozmowy o wystawianiu kogokolwiek pod bramę. Wyjaśnił, iż "nie ma w zwyczaju posługiwać się takimi słowami". Skargę podsumowano jako wypowiedź podyktowaną żalem i bólem po stracie bliskiej osoby.

Niedawno opisywaliśmy przypadki śmierci pacjentów zakażonych w szpitalu MSWiA groźnymi bakteriami. Publikacja spowodowała lawinę listów do redakcji. Według nowych relacji od 2016 roku w szpitalu doszło do wielu do zakażeń wyjątkowo zjadliwymi szczepami bakterii szpitalnych Klebsiella Pneumoniae oraz gronkowcem. W ich wyniku miał umrzeć 42-letni mężczyzna, który przechodził rehabilitacje oraz 22-letnia kobieta leczona po wypadku. Jedna z warszawskich kancelarii prawnych zapowiedziała pozew o zadośćuczynienie.

https://wiadomosci.wp.pl/nowa-afera-w-szpitalu-mswia-wyrzucili-pacjenta-na-korytarz-bo-przyjechal-polityk-6385877581695105a

????
3 godziny temu

Tak, bierzcie się za to. Pracowałam w klinice ( w innym mieście). Tam też były jednoosobowe sale dla protegusów profesora. Cóż może zrobić personel? Ale właśnie chorzy powinni narobić zamieszania, może tym u góry otworzą się oczy.

My
53 min. temu

Jak można dalej pod immunitetem się chować za przewinienia, TO NIE ŚREDNIOWIECZE i pora to znieść, bo rozumiem, że możemy być rozjeżdżani itp....

Data: 2019-05-29 00:48:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 29 maja 2019 09:25:52 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Znowu BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! przyjechał leczyć kolano? Snajperzy byli?

--
Bruno

Data: 2019-05-29 10:58:11
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie, to WON!

boukun

Data: 2019-06-02 03:27:56
Autor: Bytomir Szimoza
> [...]

> Znowu BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! przyjechał leczyć kolano? Snajperzy byli?

Tyle co żesta wtedy nakłamali (na pl.pregierz), to Wasze:
____
Ja pierdzielę, już im kompletnie odwaliło. Blokować ludziom dostęp do
szpitala i badań oraz odwiedzin bo gnom na terenie. Deklu, naprawdę myślisz, że w szpitalu, w którym zawitał Kaczyński, islamiści akurat tego samego dnia podłożyli bombę
____

Macie temat z pięknym tytułem w żydomediach:
W szpitalu na Szaserów zamknięto wszystkie bramy. Pacjenci wściekli. "Pewnie Kaczyńskiego wywożą" Macie tu wątek:
https://groups.google.com/d/topic/pl.pregierz/eeDtfGovj9w/discussion

Nu a później Hołdysy z Michnikami wielce ubolewajo że lud się wypiął
na PO KO koko euro spoko.  A se ubolewajta ile tam trza:)
Przestańta kłamać, to lud przestanie pisać prawdę, proste.

Data: 2019-05-30 00:31:08
Autor: Jacek Bialy
Cimoszewicz lepszego sortu
 -- - Przed jego przyjazdem wywieziono z izolatki człowieka, który przez wiele tygodni leżał wyczerpany. Był zarażony bakterią szpitalną, miał niekończące się biegunki (...) Izolatka została zwolniona dla pana
Cimoszewicza, który posiedział dwie godziny w skórzanym fotelu i wyszedł pełny sił o własnych nogach ze szpitala".
-- -- -- --

Nu - Cimoszek szybciej by ozdrowiał, gdyby tamtego zostawili w spokoju..
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-05-30 06:07:03
Autor: Pajdak
Cimoszewicz lepszego sortu? Komu podlega szpital MSWiA?
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Nowa afera w szpitalu MSWiA. Wyrzucili pacjenta na korytarz, bo przyjechał
polityk

Komu podlega szpital MSWiA? Cimoszewiczowi? Czy przypadkiem nie kolesiowi z
PiS (obecnie na liście ucieczkowej do PE)? No to boukun znów zaliczyłes
strzał w kolano.

--
Pajdak

Data: 2019-05-30 10:41:23
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

A jak złodzieje z PO byli przy korycie, to komu podlegał?

boukun

Data: 2019-05-30 11:58:09
Autor: Pajdak
Komu podlega szpital MSWiA?
[...]

Co ci ukradli? No smiało! Będzie ci POliczone!

byli przy korycie,

KTO OBECNIE jest przy korycie?

A.Macierewicz? B.Misiewicz!  No KTIO? ;-))

to komu podlegał?

Komu OBECNIE podlega?
Bo chyba teraz Cimoszewicz trafił do szpitala, prawda?
Czy dyrektor szpitala osobiście mu przytargał kule
bo zabolało go kolano? ;-)))

https://wiadomosci.wp.pl/jaroslawowi-kaczynskiemu-kule-przywozi-sam-general-to-uwlaczajace-6247487141176961a

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-05-02/kaczynski-musi-chodzic-o-kulach-cierpi-na-zwyrodnienie-kolana/

Trzustka to nie kolano! Kto tu odwalał komedię, co?

Więc pytam: KOMU OBECNIE podlega szpital MSiW? ;-)))

Czy odpowiedzialny minister już przygotował się
do ucieczki do Brukseli?  ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-30 13:28:04
Autor: boukun
Komu podlega szpital MSWiA?
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

A jak złodzieje z PO

Co ci ukradli? No smiało! Będzie ci POliczone!

Pajdak
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Polskę rozkradli do cna i obywateli polskich, sprzedawali nas Niemcom...

boukun

Data: 2019-05-30 17:35:46
Autor: Pajdak
Komu podlega szpital MSWiA?

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:qcoeo6$1upj$1gioia.aioe.org...
[...]

Masz coś z mózgiem czy przeniosło ci się od lordzika? ;-)))

Data: 2019-05-30 18:42:30
Autor: boukun
Komu podlega szpital MSWiA?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Miliardy, kamienice w W-awie, emerytury ludziom ukradli itd. itp. ...

boukun

Data: 2019-05-31 07:16:38
Autor: Pajdak
Komu podlega szpital MSWiA?
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

PRZYKŁADY! Podaj przykłady.

Np taki:

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

--
Pajdak

Data: 2019-05-31 08:02:53
Autor: boukun
Komu podlega szpital MSWiA?
[...]

Karuzela VATowska... to jeden z wielu...

boukun

Data: 2019-05-31 15:12:11
Autor: Pajdak
Komu podlega szpital MSWiA?
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:qcqg2h$10qs$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie masz pojęcia o czym piszesz, jako robotnik folwarczny Nowogrodzkiej powtarzasz "prawdy objawione" jak zdychająca papuga.

Pytałem: co CI ukradli? Odpowiesz czy będziesz rżnął warchlaka?

--
Pajdak

Data: 2019-05-31 19:05:53
Autor: boukun
Komu podlega szpital MSWiA?
[...]

-- -- -- -- -

https://pikio.pl/pis-wylicza-wszystkie-afery-po-jest-ich-naprawde-duzo-pelna-lista/
https://wpolityce.pl/polityka/389315-dluga-lista-ciezkich-grzechow-platformy-o-czym-chca-zapomniec-aferzysci-jak-demontowano-panstwo-male-podsumowanie-wielkich-afer-po-psl
https://www.gazetaprawna.pl/galerie/805703,duze-zdjecie,1,wszystkie-afery-rzadu-donalda-tuska.html
http://blogpress.pl/node/7889
https://kukiz.army/lista-42-afer-demaskujemy-ponowoczesna-psl/

boukun

Data: 2019-05-31 10:11:58
Autor: Bruno Brunowski
Komu podlega szpital MSWiA?
W dniu piątek, 31 maja 2019 19:05:59 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

powtarzasz "prawdy objawione" jak zdychająca papuga.

Pytałem: co CI ukradli? Odpowiesz czy będziesz rżnął warchlaka?

[Ciach lista żali]

Jeśli chodzi o "afery PO" to właśnie przez prokuratury przetacza się tsunami umorzeń.
"Krótko podsumujmy to, co wiemy po trzech latach - złożono prawie 50 zawiadomień do prokuratury. Kancelaria premiera i ministerstwo finansów nie złożyły żadnych zawiadomień, nie było także żadnych wniosków z ministerstw cyfryzacji, nauki, kultury i rodziny. Znakomita większość tych złożonych została umorzona. Dwie sprawy wobec niższych urzędników trafiły do sądu. Żaden z byłych ministrów czy wiceministrów nie ma postawionych zarzutów, wobec żadnego nie toczy się związane z audytem postępowanie. Ministerstwa Obrony Narodowej, Edukacji, Energii, Zdrowia, Administracji i Spraw Wewnętrznych czy Sportu po prostu nie odpowiedziały na nasze pytania."
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/tsunami-umorzen-od-audytu-rzadow-po-psl-minely-trzy-lata/4x7bvj7

--
Bruno

Data: 2019-05-31 19:30:58
Autor: boukun
Komu podlega szpital MSWiA?

> [...]

Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

POPiS, okrągłostołowy układ..., poniżej kostek się nie kopiemy. Pamiętamy słynny wywiad Jarosława Kaczyńskiego w Fundacji Batory Żyda Smolara...

boukun

Data: 2019-05-31 10:35:00
Autor: Bruno Brunowski
Komu podlega szpital MSWiA?
W dniu piątek, 31 maja 2019 19:31:04 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

POPiS, okrągłostołowy układ..., poniżej kostek się nie kopiemy. Pamiętamy słynny wywiad Jarosława Kaczyńskiego w Fundacji Batory Żyda Smolara...

To dla równowagi wymień afery PiS.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 10:51:15
Autor: Bruno Brunowski
Komu podlega szpital MSWiA?
W dniu piątek, 31 maja 2019 19:39:21 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]
>
> POPiS, okrągłostołowy układ..., poniżej kostek się nie kopiemy. Pamiętamy
> słynny wywiad Jarosława Kaczyńskiego w Fundacji Batory Żyda Smolara...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Od tego jesteś ty, ale proszę w innym wątku...

ale ten jest taki fajny. Afery PO-PSL  PiS wyczytywał w Sejmie przez pół dnia i nic się z tych oskarżeń nie ostało. A w co najmniej dwie afery przypisywane przez PiS poprzednikom czyli AmberGold i SKOK były zamieszane firmy i ludzie związane z PiS lub które dostały od PiS całkiem solidny awans po przejęciu władzy.

BTW gospodarka hula jak nigdy a wpływy z VAT spadają, jakieś pomysły?

--
Bruno

Data: 2019-05-31 20:04:11
Autor: boukun
Komu podlega szpital MSWiA?
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
BTW gospodarka hula jak nigdy a wpływy z VAT spadają, jakieś pomysły?
Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Polacy to genetyczni kombinatorzy i złodzieje?

boukun

Data: 2019-05-31 11:07:31
Autor: Bruno Brunowski
Komu podlega szpital MSWiA?
W dniu piątek, 31 maja 2019 20:04:17 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Skoro tak twierdzisz...

--
Bruno

Data: 2019-05-31 19:39:15
Autor: boukun
Komu podlega szpital MSWiA?

Data: 2019-06-01 08:11:26
Autor: Pajdak
Komu podlega szpital MSWiA?
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:qcrmtk$lvl$1gioia.aioe.org...
[...]

PYTAM: CO CI URADLI?

C O   C I  U K R A D L I ???

Rozumiesz słowo pisane?

KOMU PODLEGA SZPITAL MSWiA? ODPOWIEDZ! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-30 16:33:18
Autor: Cutivate
W dniu 2019-05-30 o 06:07, Pajdak pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Mnie nie smakują odgrzewane kotlety. To zdarzenie miało miejsce w styczniu 2016 r., czyli ponad 3 lata temu więc nie ma nad czym dyskutować.

Data: 2019-06-02 09:29:38
Autor: Katshynsky
W dniu 29.05.2019 o 09:25, boukun pisze:
[...]

A co na to Pisuary które nadzorują  szpital? Nie tacy widać oni prawi i sprawiedliwi jak się piszą.

Data: 2019-06-02 11:31:26
Autor: Pajdak
Użytkownik "Katshynsky" <cron@el.it> napisał w wiadomości news:qcvtsv$q74$1gioia.aioe.org...
[...]

Świniopas boukun twierdzi, że w 2016 roku szpital MSWiA POdlegał Tuskowi! ;-)))

--
Pajdak

Cimoszewicz lepszego sortu