Cimoszewicz mógłby jeszcze wiele zrobić w kraju.. .

Data: 2009-03-07 00:29:47
Autor: Tzva Adonai
Cimoszewicz mógłby jeszcze wiele zrobić w kraju.. .
.... choć z drugiej strony jego głos w Radzie Europy może być bardzo
przydatny Polsce...

Data: 2009-03-07 10:38:06
Autor: ColgatesBilly

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:3a7c3587-5380-4655-988f-d3c110e574d5o11g2000yql.googlegroups.com...
.... choć z drugiej strony jego głos w Radzie Europy może być bardzo
przydatny Polsce...
-- -- -- -- -- --

Zalezy, czy taki tekst dadza mu do przeczytania...

Z pewnoscia jednak, zrobi duza lepsza kase niz na Polsce.
( a tam sie nikt mu nie przyczepi ze nie placi podatkow i ukrywa dochody ze Stanow)

Ja tam juz  wole jego ojca, zydowskiego NKWDziste.
Moglby teraz byc dla nas wzorem, jak traktowac wrogow

Czlowiek  czynu  - nie slow, a owe czyny mowia same za siebie.
Kilkanascie tysiecy zamordowanych Polakow.

Data: 2009-03-07 10:54:48
Autor: awe
Cimoszewicz mógłby jeszcze wiele zrobić w kraju...
upolowac zubra, ale one pod ochrona, tyle ten gosciu moze zrobic dla Polski...
na szczescie siedzi na wisoce i nikomu nie szkodzi
awe

Data: 2009-03-08 07:59:30
Autor: KatonStarszy
awe pisze:
upolowac zubra, ale one pod ochrona, tyle ten gosciu moze zrobic dla Polski...
na szczescie siedzi na wisoce i nikomu nie szkodzi
awe
Niech sobie siedzi Puszczy. Miałem okazję sie z nim tam kiedys spotkac. Prywatnie dusza człowiek ;-). jego problemem jest to ze jest zwiazany z LSD , a jednocześnie zbyt uczciwy jak na tę formacje ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-08 08:04:46
Autor: Panslavista
Cimoszewicz mógłby jeszcze wiele zrobić w kraju...

Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomo¶ci
awe pisze:
> [...]
Niech sobie siedzi Puszczy. Miałem okazję sie z nim tam kiedys spotkac.
Prywatnie dusza człowiek ;-). jego problemem jest to ze jest zwiazany z
LSD , a jednocze¶nie zbyt uczciwy jak na tę formacje ;-)

Uczciwy...  He..he!

Data: 2009-03-08 10:44:08
Autor: awe
Cimoszewicz mógłby jeszcze wiele zrobić w kraju...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:govqq4$l2s$1atlantis.news.neostrada.pl...

awe pisze:
> [...]
Prywatnie dusza człowiek ;-). jego problemem jest to ze jest zwiazany z
LSD , a jednocze¶nie zbyt uczciwy jak na tę formacje ;-)

- to za co go tam udupili podczas ostatnich wyborow do prezydentury? Za jakies machlojki przy akcjach...to jak tam bylo. Moze katon starszy wylozy nam te sprawe
awe

Data: 2009-03-08 11:31:30
Autor: raff
[...]

Kutafon nie wie. On tylko -> ptaszki.

R.

Data: 2009-03-08 20:04:47
Autor: KatonStarszy
Cimoszewicz mógłby jeszcze wiele zrobić w kraju...
awe pisze:
e zbyt uczciwy jak na tÄ™ formacje ;-)>> Uczciwy...  He..he!
- to za co go tam udupili podczas ostatnich wyborow do prezydentury? Za jakies machlojki przy akcjach...to jak tam bylo. Moze katon starszy wylozy nam te sprawe
awe
Czy ty umiesz po polsku? ;-)
"ZBYT UCZCIWY JAK NA SLD,"  a  "uczciwy" to wcale nie to samo znaczy ;-D

Data: 2009-03-10 14:54:51
Autor: awe
Cimoszewicz mógłby jeszcze wiele zrobić w kraju...

Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gp15cf$j4h$2mx1.internetia.pl...
awe pisze:
[...]

ok zrozumialem wywod
awe

Cimoszewicz mógłby jeszcze wiele zrobić w kraju.. .