Cimoszewicz - mój polityk....

Data: 2009-10-03 11:47:17
Autor: Tzva Adonai
Cimoszewicz - mój polityk....
Zawsze na niego zagłosuję i zawsze może być pewien mojego poparcia....

***

Jeśli Włodzimierz Cimoszewicz będzie kandydował na prezydenta, będzie
zagrożeniem dla Donalda Tuska. PO chce zatem zneutralizować groźnego
rywala. W jaki sposób? Rząd chce wysłać byłego premiera za granicę.

Z informacji tygodnika "Wprost" wynika, że premier zamierza
zaproponować Cimoszewiczowi stanowisko ambasadora w Waszyngtonie,
Moskwie lub w Nowym Jorku.

http://www.dziennik.pl/polityka/article450786/Tusk_chce_wypchnac_Cimoszewicza_z_Polski.html

Cimoszewicz - mój polityk....