Cimoszewicz o Smoleńsku

Data: 2018-02-07 05:23:09
Autor: japanizer
Cimoszewicz o Smoleńsku
http://www.rp.pl/Rzecz-o-polityce/302069922-Wlodzimierz-Cimoszewicz-Polacy-brali-udzial-w-Holokauscie.html

  Jak się robi coś głupiego i złego to warto słuchać partnerów i przyjaciół. Kiedy   ktoś, nawet Rusek, mówi ci, że nie ma warunków do lądowania, to nie ląduj, bo   wiadomo, czym to się skończy.

No, pisiorki, możecie zacząć szczekać.

Data: 2018-02-07 14:38:50
Autor: A. Filip
Cimoszewicz o Smoleńsku
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

On to powiedział w wersji post-komunistycznej.

Na wersje prawicowej spiskowej teorii dziejów to się tłumaczy jako:
Jak Ruscy [nie przyjaciele] mówią że nie ma warunków do lądowania to
się im nie daje zwalić wypadku/"wypadku" na warunki atmosferyczne.
Wersji wulgarna: Nie pcha się własnego wacka w (ruską) maszynkę do mięsa.

"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Data: 2018-02-07 14:53:35
Autor: silvio balconetti
Cimoszewicz o Smoleńsku
Am 07.02.2018 um 14:23 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Nie chce wyreczac ustawodawcy, ale przewiduje powstanie nowej ustawy regulujacej tzw. klamstwo smolenskie.
Np.

1. Kto publicznie i wbrew faktom twierdzi, ze 10 kwietnia 2010 roku na lotnisku wojskowym pod Smolenskiem doszlo do wypadku komunikacyjnego, spowodowanego przez nieprzestrzeganie przez zaloge odpowiednich procedur oraz kwestionuje odpowiedzialnosc za katastrofe i smierc pasazerow samolotu rzeczywistych sprawców tych zbrodni, podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do lat 3.

2. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa nieumyślnie, podlega grzywnie lub karze ograniczenia wolności.

3. Nie popełnia przestępstwa sprawca czynu zabronionego określonego w ust. 1 i 2, jeżeli dopuścił się tego czynu w ramach działalności artystycznej lub naukowej.

4. Niezależnie od przepisów obowiązujących w miejscu popełnienia czynu zabronionego niniejszą ustawę stosuje się do obywatela polskiego oraz cudzoziemca w razie popełnienia przestępstw, o których mowa w art. 1 i 2.

5. Wyrok jest podawany do publicznej wiadomości.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-02-07 17:29:50
Autor: Lump polityczny! - \(c\) R. Terlecki - PiS
Cimoszewicz o Smoleńsku

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:fe0emvFs8kU1mid.individual.net...
[...]

6. Kara dodatkowa: pręgierz na Krakowskim Przedmieściu!

CL

Data: 2018-02-07 23:01:58
Autor: boukun
Cimoszewicz o Smoleńsku
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

https://polskaniepodlegla.pl/wydarzenia/item/5406-marian-cimoszewicz-ojciec-bylego-premiera-katowal-i-znecal-sie-nad-zolnierzami-ak

boukun

Data: 2018-02-07 23:44:00
Autor: boukun
Cimoszewicz o Smoleńsku
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

nysa
9h temu

Pierwszy kandydat pod paragraf, cóż się dziwić syn agenta NKWD do wojny, członka NKWD SMIERSZ w czasie wojny i a po wojnie oprawcy żołnierzy AK

voy
10h temu

a może to jednak niemieckie Gestapo wychwytywało tych Żydów bez udziału i pomocy Plaków..czy kol. Cimoszko przeprowadził jakieś badania czy wygłasza swoje poglądy "bo tak mu się wydaje" ??

alpoe0
9h temu

ten Cimoszewicz to nigdy nie grzeszył intelektem (choć jest dobrze "wyszczekany") - jak mówi że Polacy brali udział w holocauście to znaczy że obozy były Polskie, bo holocaust to "przemysł zagłady", który należy tępić i pamiętać jaki nie może być człowiek, a nie można w przypadkach ataków nacji na nację, sąsiadów na sąsiadów, choćby ich było dużo i krwawe, nie można tego kwalifikować jako holocaust, żydzi zrobili z holocaustu religię i ogłupiają ludzi

tam
12 min. temu

gdzie żyd TAM KŁOPOT

Polak
12 min. temu

Cimoszewicz, samo to nazwisko kojarzy mi się z okradaniem Polski i kłamstwem!!!

JIUY
14 min. temu

a JAK RODZINA CIMOSZEWICZA - komuszka sobie radziła po wojnie. Ilu Polaków, Żydów zabili, zakatowali. NIECH OPOWIADA - WSZYSCY DZIENNIKARZE NIECH TO SPISUJĄ !!!

Apel
18 min. temu

Polacy nie dajmy zapomnieć. Uczmy nasze dzieci kim były Fejginy zambrowskie baumany stolzmany szechtery, - żydobolszewiccy oprawcy Polakow, którzy na nieszczescie nie zostali wymiecieni w 68r I dożywaja tu jak pasożyty wirusy grzyby

Anka
19 min. temu

Wstyd że ktoś taki piastował najważniejsze funkcje w państwie z premierem na czele. WSTYD :(

Data: 2018-02-07 20:08:19
Autor: japanizer
Cimoszewicz o Smoleńsku
On Thursday, February 8, 2018 at 7:44:03 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

No, zgodnie z przewidywaniami pisiorki zaczęły już ujadać!

I co debilu, jak wlepisz jakieś wypociny innego debila, to udowodnisz tym samym, że "jak Rusek mówi ci, że nie ma warunków do lądowania, to za wszelką cenę trzeba wylądować i zabić 96 osób na pokładzie, bo chuj"?

Data: 2018-02-08 10:36:25
Autor: boukun
Cimoszewicz o Smoleńsku
japanizer@japanizer.org Wrote in message:
[...]

Lubisz żydokomunę pajdak widzę stale podpierasz się żydokomuchami :)
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-08 02:03:31
Autor: japanizer
Cimoszewicz o Smoleńsku
On Thursday, February 8, 2018 at 6:36:28 PM UTC+9, boukun wrote:
> Lubisz żydokomunę pajdak widzę stale podpierasz się żydokomuchami :)

Tak cię bawi, że przez chore ambicje Kaczyńskiego zginęło 96 osób?

Data: 2018-02-08 11:36:54
Autor: boukun
Cimoszewicz o Smoleńsku
japanizer@japanizer.org Wrote in message:
> Lubisz żydokomunę pajdak widzę stale podpierasz się żydokomuchami :)

Tak cię bawi, że przez chore ambicje Kaczyńskiego zginęło 96 osób?

Dlaczego ty piszesz o Smoleńsku a link dałeś gdzie TW Carex
 obciąża Polaków winą za Holokaust?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-08 03:47:33
Autor: japanizer
Cimoszewicz o Smoleńsku
On Thursday, February 8, 2018 at 7:36:56 PM UTC+9, boukun wrote:
> Dlaczego ty piszesz o Smoleńsku a link dałeś gdzie TW Carex
 obciąża Polaków winą za Holokaust?

Czy w każdej swojej wiadomości musisz udowadniać, że rozumienie tekstu pisanego cię przerasta?

Cimoszewicz o Smoleńsku