Cimoszewicz o polskim antysemityzmie...

Data: 2009-10-03 11:59:49
Autor: Tzva Adonai
Cimoszewicz o polskim antysemityzmie...
Jeden z lepszych tekstów w tym temacie jakie kiedykolwiek słyszałem....

***

Cytat z książki Cimoszewicza "Czas odwetu"...

"Nie będąc Żydem poznałem, co to znaczy być nim w Polsce".

Data: 2009-10-04 01:10:26
Autor: brat_olin
Cimoszewicz o polskim antysemityzmie...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote

Jeden z lepszych tekstów w tym temacie jakie kiedykolwiek słyszałem...
Cytat z książki Cimoszewicza "Czas odwetu"...
"Nie będąc Żydem poznałem, co to znaczy być nim w Polsce".

Ano.  Sekretarz PZPR na UW w Warszawie, minister, kandydat na prezia.
kandydat na genseka w Brukseli.  Zle mu?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-04 01:03:49
Autor: Prawusek

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message

> [...]

Ano.  Sekretarz PZPR na UW w Warszawie, minister, kandydat na prezia.
kandydat na genseka w Brukseli.  Zle mu?

Nür für "parchen"...  :-))))))))))

Data: 2009-10-04 01:36:11
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
Jeden z lepszych tekstów w tym temacie jakie kiedykolwiek słyszałem...

***

Cytat z książki Cimoszewicza "Czas odwetu"...

"Nie będąc Żydem poznałem, co to znaczy być nim w Polsce".

_______________________

Stara dobra szkola kapuchy.., dorobic sobie legende,
najlepiej kombatanta-cierpietnika!
Co za gnida!

Data: 2009-10-04 15:41:05
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b100aa33-2475-4e9f-a327-044074b24134p36g2000vbn.googlegroups.com...
Jeden z lepszych tekstów w tym temacie jakie kiedykolwiek słyszałem...

***

Cytat z książki Cimoszewicza "Czas odwetu"...

"Nie będąc Żydem poznałem, co to znaczy być nim w Polsce".
coz pochodzi z takiej rodziny ze wstyd
awe

Cimoszewicz o polskim antysemityzmie...