Cimoszewicz o polskim antysemityzmie...

Data: 2009-10-04 01:10:26
Autor: brat_olin
Cimoszewicz o polskim antysemityzmie...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote

Jeden z lepszych tekstów w tym temacie jakie kiedykolwiek słyszałem...
Cytat z książki Cimoszewicza "Czas odwetu"...
"Nie będąc Żydem poznałem, co to znaczy być nim w Polsce".

Ano.  Sekretarz PZPR na UW w Warszawie, minister, kandydat na prezia.
kandydat na genseka w Brukseli.  Zle mu?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-04 01:03:49
Autor: Prawusek

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message

> [...]

Ano.  Sekretarz PZPR na UW w Warszawie, minister, kandydat na prezia.
kandydat na genseka w Brukseli.  Zle mu?

Nür für "parchen"...  :-))))))))))

Cimoszewicz o polskim antysemityzmie...